Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Morgen een dagje naar de Ardennen.

Net nu er 5 cm sneeuw wordt gegeven daar Wordt leuk!
    Nog afwachten wat er van die 5 cm gaat komen
    Als ik op de site van het kmi kijk, dan geven ze niet echt veel sneeuw
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Nog afwachten wat er van die 5 cm gaat komen
      Als ik op de site van het kmi kijk, dan geven ze niet echt veel sneeuw
      Tis wel echt het Zuid-Oosten (niet ver van Arlon) waar ik naartoe ga.

Don't let me down, snow!

Comment

• En al ergens aan sneeuwen?
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          En al ergens aan sneeuwen?
          Laat maar,de voorbije 2 weken tijd genoeg gehad om te sneeuwen nu moet het ook niet méér gaan sneeuwen hoor!
          Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
            Laat maar,de voorbije 2 weken tijd genoeg gehad om te sneeuwen nu moet het ook niet méér gaan sneeuwen hoor!
            Van mij mag het, maakt me echt niks uit.
            En 't is niet dat ik niet buiten moet komen, want moet morgen naar Leuven.

Comment

• vanaf morgen graag een graad of 10, dan kan ik met de deur open werken.

Comment

• Hou die maar toe, anders pakken ze U nog voor CO uitstoot...
                www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                  Hou die maar toe, anders pakken ze U nog voor CO uitstoot...
                  ik kan er ook niet aan doen dat ik af en toe wat gas lek.

Comment

• alles ziet hier lekker wit
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Idem, centimetertje of 10. En er komt nog constant bij

Comment

• twas plezant vanmorgen
                        En er was goed gestrooid

Comment

• Comment

• Comment

• Ocharme het minitje

Comment

• Comment

• Comment

• Het was zalig op de baan vanmorgen. Ik was om 6u vertrokken, kwestie van de grote miserie wat voor te zijn en ook wat sneeuwpret te kunnen hebben voor het allemaal pap geworden is. De ring van Turnhout en de wegen daarrond waren nog volledig ondergesneeuwd waardoor ik een paar keer mooi (gecontroleerd) scheef ben kunnen gaan met de eend. De E34 was berijdbaar, maar er lag toch nog redelijk wat sneeuw op de baan. Er werd zo'n 60-70km/h gereden. Vanaf knooppunt Ranst was de snelweg zo goed als helemaal vrij, maar er werd echt relaxed gereden.

Rond 7:30 kwam ik aan op mijn werk in Schelle, en toen ik de parking opreed stelde ik vast dat ik de eerste was en dat de lege parking nog onder een maagdelijk wit sneeuwtapijt lag. Moet ik hier nog een tekeningetje bij maken?

Oh ja, op 't industrieterrein hier ben ik ook nog een E39 520d tegengekomen die zich in de bosjes had geboord, afgaande op de bandensporen is de achterkant wellicht uitgebroken op een recht stuk. Hoe je dat klaarkrijgt is me een raadsel, wellicht reed hij met kale zomerbanden of zo? De eigenaar stond er maar beteuterd bij te kijken.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Ondertussen bijna alles hier in de buurt gestrooid en papsneeuw.

Ik benijd mijn vader, die is vanmorgen mogen vertrekken met kale zomerbanden, zonder enige tractiecontrole ofzo en mét een handrem.

Ik moest het stellen met winterbanden, tractiecontrole en een elektronische handrem Byebye fun

Comment

• Ik heb ook kale (op het blokje) zomerbanden, heerlijk gewoon deze morgen.

Overal voorzichtig geweest, maar mezelf toch goed geamuseerd, zonder anderen in gevaar te brengen.

Heerlijk glijden zo, met een achterwielaangedreven auto en kale zomerbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                          Oh ja, op 't industrieterrein hier ben ik ook nog een E39 520d tegengekomen die zich in de bosjes had geboord, afgaande op de bandensporen is de achterkant wellicht uitgebroken op een recht stuk. Hoe je dat klaarkrijgt is me een raadsel, wellicht reed hij met kale zomerbanden of zo? De eigenaar stond er maar beteuterd bij te kijken.
                                          Niet zo moeilijk hoor, even te hard op het gas en de achterkant breekt uit en als je dan niet corrigeert, is 't van dat. Die zomerbanden hoeven dan helemaal niet kaal te zijn.
                                          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Working...
                                          X