Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
Comment
-
even een avondpicture, aan de ene kant sneeuw, aan de andere kant een ijslaagke over het ganse koetswerk , en ver genoeg van't dak geparkeerdBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dykais hij daarvoor verzekerd (zit dat in de omnium) of is dat stormschade. Wel jammer er moet zeker en nieuwe motor kap op? Want het is nog en ferme bluts he
Nieuwe motorkap, nieuwe verflaag en nieuwe protechlaag. Gelukkig omnium verzekerd. Dit valt onder omnium (natuur) en zonder franchise. kostprijs voor reparatie 930€ btw in.
De story kan je volgen in het topic te vinden in het onderschrift.
Comment
-
vandaag deze foto's getrokken rond 17u30
ja kmoet zeggen in de sneeuw kun je ook mooie pics trekken
wel al een beetje donkerde volgende keer vroeger
Comment
-
Hoe meer hoe liever
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerkevandaag deze foto's getrokken rond 17u30
ja kmoet zeggen in de sneeuw kun je ook mooie pics trekken
wel al een beetje donkerde volgende keer vroeger
Comment
-
Met sneeuwkettingen hier in BelgiëIs het dan zo besneeuwd bij jullie?
Hier in Antwerpen is het juist beginnen regenen, maar kon je daarstraks toch meer dan behoorlijk rijden door de sneeuw. Enkel de vrachtwagensadden last om de oprit van de ring op te geraken, en hadden die volledig gbblokkeerd, omdat de ene dacht dat hij er wel ging op geraken, en natuurlijk op de nog vrije rijstrook naast zijn collega tot stilstand kwam. Ik begrijp die manne toch ni zenne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GolfDriverMet zomerbanden ... ? Is ook niet alles zeker in zo'n weer? Kmoet wel toegeven. Het is prachtig die M5-velgen in de sneeuwnog erger dan ik verwacht had ... bij ons op de parking van de winkel ( die dus vol sneeuw ligt zoals je ziet op de foto's
)
kan ik bijna niet vertrekken omdat hij constant doorglijdt
en kgeraak mijn garage met moeite binnen omdat de oprit vol sneeuw ligt ... is misschien 20 of 30 cm omhoog en het lukt niet zonder eerst de sneeuw de ruimen
Comment
Comment