Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
    Mijne auto staat binnen en komt niet buiten in zo een weer.
    Voormij geldt dit ook, de wagen komt gewoonweg niet buiten bij zulk weer.Maar sneeuw vindt ik wel prachtig hoor,zolang dat het niet op de baan ligt.

Comment

hier is het beginnen te regenen, seffens de lada van stal en offroaden

Comment

Ik zal dadelijk een digicam meepakken als ik van turnhout naar Brussel rij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
          Mijne auto staat binnen en komt niet buiten in zo een weer.
          vant zelfde hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
            Ik zal dadelijk een digicam meepakken als ik van turnhout naar Brussel rij
            vertrek maar vroeg genoeg! Ik zat tegen max 50 maar te rijden op de A12...
            Op een stuk van nog gaan 10km 2 zwaar accidenten gezien

Be carefull please!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
              ooh amai... das rot! sorry man!

Comment

Sneeuw heeft zo zijn voor- en nadelen...

Comment

even een avondpicture, aan de ene kant sneeuw, aan de andere kant een ijslaagke over het ganse koetswerk , en ver genoeg van't dak geparkeerd
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

is hij daarvoor verzekerd (zit dat in de omnium) of is dat stormschade. Wel jammer er moet zeker en nieuwe motor kap op? Want het is nog en ferme bluts he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyka
                      is hij daarvoor verzekerd (zit dat in de omnium) of is dat stormschade. Wel jammer er moet zeker en nieuwe motor kap op? Want het is nog en ferme bluts he
                      dit incident dateert van 4 weken terug en is ondertussen volledig afgehandeld.
                      Nieuwe motorkap, nieuwe verflaag en nieuwe protechlaag. Gelukkig omnium verzekerd. Dit valt onder omnium (natuur) en zonder franchise. kostprijs voor reparatie 930€ btw in.
                      De story kan je volgen in het topic te vinden in het onderschrift.

Comment

vandaag deze foto's getrokken rond 17u30
                        ja kmoet zeggen in de sneeuw kun je ook mooie pics trekken
                        wel al een beetje donker de volgende keer vroeger
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Grote velgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke
                              zonder wintersloefkes?

Comment

Hoe meer hoe liever

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke
                                  Met zomerbanden ... ? Is ook niet alles zeker in zo'n weer? Kmoet wel toegeven. Het is prachtig die M5-velgen in de sneeuw

Comment

Met sneeuwkettingen hier in België Is het dan zo besneeuwd bij jullie?
                                    Hier in Antwerpen is het juist beginnen regenen, maar kon je daarstraks toch meer dan behoorlijk rijden door de sneeuw. Enkel de vrachtwagensadden last om de oprit van de ring op te geraken, en hadden die volledig gbblokkeerd, omdat de ene dacht dat hij er wel ging op geraken, en natuurlijk op de nog vrije rijstrook naast zijn collega tot stilstand kwam. Ik begrijp die manne toch ni zenne.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                                      zonder wintersloefkes?
                                      de wintersloefkes liggen hier in de kelder echt nog geen tijd gehad om ermee te gaan voor ze erop te leggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GolfDriver
                                        Met zomerbanden ... ? Is ook niet alles zeker in zo'n weer? Kmoet wel toegeven. Het is prachtig die M5-velgen in de sneeuw
                                        is niet te doen in de sneeuw nog erger dan ik verwacht had ... bij ons op de parking van de winkel ( die dus vol sneeuw ligt zoals je ziet op de foto's )
                                        kan ik bijna niet vertrekken omdat hij constant doorglijdt
                                        en kgeraak mijn garage met moeite binnen omdat de oprit vol sneeuw ligt ... is misschien 20 of 30 cm omhoog en het lukt niet zonder eerst de sneeuw de ruimen

Comment

Nice car, nice rims, toerke

Comment

Working...
                                          X