Oorspronkelijk geplaatst door iricky
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenEcht he, de meesten hebben geen flauw benul van waar ze moeten oppassen en waar ze kunnen doorrijden, ze rijden overal even traagEn voorbijsteken probeer ik toch maar niet
Juist wat gaan spelen in Westmalle, ligt ook toch een pak... Parking gevonden waar nog geen kat was geweest en gaanVelgen zaten vol sneeuw en aan de zijkant hing meer dan aan de rest van de auto
soit genoeg gevloekt, starks weer naar huis langs wat binnewegen
Comment
-
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenVannacht in Aachen, collega had een boodschap in de sneeuw voor me:
haha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik mag nie rijden van mijn ouders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik mag nie rijden van mijn ouders
ervaring opdoen is belangrijk, gewoon niet dadelijk denken dat je alles kan en rustig rijden en dan komt dat allemaal inrode
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik mag nie rijden van mijn ouders!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichtenzo leer je het nooit he,
ervaring opdoen is belangrijk, gewoon niet dadelijk denken dat je alles kan en rustig rijden en dan komt dat allemaal inrode
Ja inderdaad,mijn nicht mag zo nooit rijden als het niet in het midden van de dag is en prachtweer.
Wel grof eigenlijk,ik heb daar al met de R320 gereden,de mercedes cabrio enz... Ma zei mag alleen in die lupo komen.
Rijden is gewoon een kwestie van doen.
Comment
-
Comment
-
-
hier beginnen ze zelfs al te zagen als het hard regent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichteni know.
hier beginnen ze zelfs al te zagen als het hard regent
Mijn ma is zo van: zoude dawel doen? Gade voorzichtig zijn? zijde wel zeker?
Ikke: Mama gewoon ogen dicht en gaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Endan vertrouwt ze het helemaal nimeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenUiteindelijk amg ik altijd wel rijden wanneer ik wil,en mijn pa is inderdaad van de mentaliteit: hij moet da maar leren!
Mijn ma is zo van: zoude dawel doen? Gade voorzichtig zijn? zijde wel zeker?
Ikke: Mama gewoon ogen dicht en gaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Endan vertrouwt ze het helemaal nimeer
Comment
-
Comment