Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    zalig!

maar heeft er daar niet meer gelegen dan dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
      Wat mij opgevallen is, is dat mensen met deze omstandigheden vooral aan hun zelf denken en niet meer rond hun kijken.
      huh wat rond je kijken voor wie waar?

't is niet dat mensen niet aan anderen willen denken, de meesten zitten nu gewoon zo gestresseerd achter het stuur om hun wagen op de baan te houden dat ze niet aan anderen kunnen denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
        En wat me opvalt is dat véél mensen zonder lichten rijden...echt serieus gevaarlijk....
        Die staan toch geparkeerd?

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Ik wil winterbandjes!
          Jij niet alleen....

net nog eens gaan rondrijden, ondertussen is het spekglad. Nog niet gestrooid of geruimd, wel al aangereden door een hoop andere auto's.... 't is een ijspiste aan het worden op sommige plaatsen

Eén keertje de grip overschat. Schuif schuif schuif.... noppes. Dwaze zomerbanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
            Die staan toch geparkeerd?

Over het algemeen hé slimme
            Dat is gewoon een fotoke hoe het er s'morgens eruit zag in de stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
              zalig!

maar heeft er daar niet meer gelegen dan dat?
              nope, maar het was genoeg om te spelen. Je moest wel opletten, want het was geen dikke laag (afwisselend grip/geen grip) en er lagen veel ijsplekken.

Comment

huh wat rond je kijken voor wie waar?

't is niet dat mensen niet aan anderen willen denken, de meesten zitten nu gewoon zo gestresseerd achter het stuur om hun wagen op de baan te houden dat ze niet aan anderen kunnen denken
                Ja ik snap het wel, maar als je als fietser voor de derde keer alles moet dichtgooien en bijna op u gezicht gaat omdat iemand zijn deur opengeduwd zonder te kijken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                  lief klein MINIke
                  Met of zonder winterbanden
                  Ik heb net eventjes een rondje gereden in de MINI... moest niet te veel remmen, want anders blokkeerde gelijk alles

Comment

• Zo, ook terug van anderhalf uur sneeuwpret .

2x min of meer vastgezeten
                    2x door onderstuur bijna ergens op gezeten

Fak, zo zaaaaaalig. Dan nog wat hier op het industrieterrein gaan spelen, omdat daar ietsje meer grip is als op die parking, maar mensen kijken je aan alsof je hun mama vermoord hebt als je wat scheef gaat dus maar weer naar huis gereden.

1 fotootje:

Comment

• Rest van de foto's dump ik wel in mijn topic, om het hier wat schoon te houden.

Comment

• Ik heb vandaag nog niet kunnen spelen en ik wil nu gaan maar alles begint aan te vriezen
                        Zou ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Ik heb vandaag nog niet kunnen spelen en ik wil nu gaan maar alles begint aan te vriezen
                          Zou ik?
                          Ik zou passen.

Tenzij je een plein dichtbij hebt.

Comment

Ik heb vandaag nog niet kunnen spelen en ik wil nu gaan maar alles begint aan te vriezen
                            Zou ik?
                            op het gemakje hé. Wel oppassen geblazen zonder winterbanden, maar je moet het ooit leren.

Best een ruime parking ofzo opzoeken waar het weinig kwaad kan

edit: en zeker niet snel gaan. 't is zo glad dat 5km/u al genoeg is om mooi dwars de hoek om te gaan, en 10km/u is er al 5 te veel...

Ofja, da's hier toch het geval

Comment

• met bedoel je ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                met bedoel je ?
                                u zegt?

Comment

• ¨Plan is 10km naar een vriend gaan (voorzichtig over niet te drukke wegen) dan naar een groot, afgesloten parking gaan spelen, maar iedereen verklaart me gek dat ik nu nog eerst 10km moet gaan rijden

Comment

• Gewoon rustig rijden en veeeeeel afstand houden. Dan kan er niet zo veel gebeuren hoor.

Comment

u zegt?
                                      Omdat er eerst ''zonder zomerbanden'' stond.

Comment

¨Plan is 10km naar een vriend gaan (voorzichtig over niet te drukke wegen) dan naar een groot, afgesloten parking gaan spelen, maar iedereen verklaart me gek dat ik nu nog eerst 10km moet gaan rijden
                                        je bent gek

neen, ik weet niet hoe het daar is.... hier zijn een aantal wegen geruimd, daar is het 'safe', er zijn er ook waar ze nog niet aan geraakt hebben....en da's eigenlijk onbegonnen werk. Als ze morgen onze straat niet gestrooid hebben laat ik de Lupo staan denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                        Omdat er eerst ''zonder zomerbanden'' stond.
                                        ahzo

Comment

• Bwa de drukkere wegen zijn hier wel mooi sneeuwvrij maar dat nat spul begint aan te vriezen
                                          Ik doe het, ik kan me niet bedwingen

Comment

Working...
                                          X