Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Damn mijn vader zal wel vloeken, hij is al van deze morgen 6:00 weg zwaar transport gaan begeleiden. De autostrades zouden vrij zijn dus moet ie erdoor.
ga me niet zeggen dat jullie hier beide mooi aan het driften waren?
Ik was op dat moment aan 't sukkelen om weg te geraken en Corre was net op lompe wijze achteruit tegen die afsluiting gereden, de realiteit blijkt minder spectaculair
Ik was op dat moment aan 't sukkelen om weg te geraken en Corre was net op lompe wijze achteruit tegen die afsluiting gereden, de realiteit blijkt minder spectaculair
ga me niet zeggen dat jullie hier beide mooi aan het driften waren?
Dat was ongeveer de scherpste drifthoek die frank vandaag gehaald heeft. Bemerk zijn relatieve kalmte bij deze -toch wel- bewonderenswaardige prestatie!
Dat was ongeveer de scherpste drifthoek die frank vandaag gehaald heeft. Bemerk zijn relatieve kalmte bij deze -toch wel- bewonderenswaardige prestatie!
ik vond het ook al merkwaardig maar met driftmeister porker weet je nooit.
twijfelachtiger vond ik die quattro die daar zo dwars stond op een toch wel vrij recht stuk
Comment