Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk Berichten
maar die komt echt wel heel moeilijk met z'n kont blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenNiemand goesting in een Sneeuw-Meeting vanavond in Kallo
Of is het de moeite ni daar?
nee, is de moeite niet meer. Deze middag was er al maar een heel fijn laagje ijs niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenNiemand goesting in een Sneeuw-Meeting vanavond in Kallo
Of is het de moeite ni daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenalles is daar al omgeploegd
nee, is de moeite niet meer. Deze middag was er al maar een heel fijn laagje ijs niet meer.
Moest het nu nog even regenen en/of sneeuwen dan zou ik wel eens durven terug naar daar bollen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMoest het nu nog even regenen en/of sneeuwen dan zou ik wel eens durven terug naar daar bollen.
maar ik betwijfel het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenalles is daar al omgeploegd
nee, is de moeite niet meer. Deze middag was er al maar een heel fijn laagje ijs niet meer.Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenmaybe. Wel sneeuwmeeting, maar dan niet Kallo. Ergens waar er wat meer sneeuw ligtOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMoest het nu nog even regenen en/of sneeuwen dan zou ik wel eens durven terug naar daar bollen.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenidem
maar ik betwijfel het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenNiemand een andere locatie?
Je weet het reeds 5 minuten geleden al waar dat het is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenJa !
Deze is aanwezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenJa !
Comment
-
Comment