Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Nu ook niet overmoedig worden hé. Zonder uw snelheid aan te passen en op zomerbandjes ga je toch enorm snel de vangrail in hoor.
    bwa, ik heb het toch 250 km vlot gedaan vandaag alleen een paar warme momenten gehad toen ik op- en afritten nam
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
      Ge moet hier in hasselt is over de wegen rijden, dat rijdt hier allemaal tegen 25 over wegen wat normaal 90 is...
      Dat gaat erover eh
      De weg blinkt beetje meer niet
      Blinkt naar ijzel misschien
      Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• In Hasselt was er toch een aardig sneeuwtapijt. En op de secundaire wegen was er bijna niet gestrooid...

Liever wat trager in groep, dan rond de ongevallen rijden
        Als je ergens moet zijn, vertrek dan op tijd voor de spits op gang komt.

Comment

Ge moet hier in hasselt is over de wegen rijden, dat rijdt hier allemaal tegen 25 over wegen wat normaal 90 is...
          Dat gaat erover eh

er zijn hier wegen waar ik ook 100 of meer heb gereden.... maar evenzeer zijn er wegen waar ik zelf nu ook maar 30 à 40 rijd, terwijl dat anders 100 zou zijn

Comment

• Is het morge trouwens wéér van da?
            Of minder sneeuwval?
            Want met wat mindersneeuw ga ik wel mét het veloké, ben ik 4X zo rapper in't scholeke als met de wagen...

Comment

Dat gaat erover eh
              Al 's een noodstop gedaan met gewone zomerbanden op dat wegdek ? (blinkend wegdek is wss ijzel met die vriestemperaturen)
              Gegarandeerd dat je verder terechtkomt dan je verwacht had.
              Altijd een plezier, ABS in de sneeuw.

Aan die schrikjanussen kan je je imo nog makkelijk aanpassen... 't zijn die van 't andere uiterste die je 't zweet kunnen doen uitbreken.

Bij de vorige sneeuwval (november ergens), 't viel hier toen 's avonds laat in een recordtempo uit de lucht:
              Ik kom op de hoofdweg in mijn woonbuurt en ik rij daar iets van een 30 per uur in een colonnetje. Da's traag ja, maar je gaat vooruit. Vanuit een zijstraat komt er daar plots een Peugeot 205 gedrift. Ik rem gelijkmatig af opdat mijn wielen niet zouden blokkeren... de 205 wil wat gas geven om van mij weg te kunnen rijden: die blijft met zijn zomerrubber ter plekke staan. Omda'k niet alles wou toesmijten om door wielblokkering er dan zéker tegen te knallen, heb 'k 'm gewoon langs 't ander rijvak gepasseerd. Stond 'ie daar te kijken als een domme koe... alsof 'ie niet wist waarom 'ie in zo'n situatie terecht gekomen was.

Spelen in de sneeuw is leuk, maar wacht daarmee tot je van een drukke openbare weg af bent.
              Life's too short. Not to. Live it.
              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Ik woon ook in Hasselt, en moet zeggen op de grote ring enzo kan je op dit moment toch goed doorrijden.
                De weg blinkt echt niet van de ijzel waar ze gestrooid hebben kan je vrij deftig rijden, gewoon geen plotse veranderingen doen alles gelijkmatig.

Comment

Ik woon ook in Hasselt, en moet zeggen op de grote ring enzo kan je op dit moment toch goed doorrijden.
                  De weg blinkt echt niet van de ijzel waar ze gestrooid hebben kan je vrij deftig rijden, gewoon geen plotse veranderingen doen alles gelijkmatig.
                  Duh. Grote ring, Unieflaan, Genkersteenweg ed. zijn nu ook niet het probleem. Maar ga eens uit het centrum, en laat die invalswegen eens achter je... dan is het gedaan met hard rijden

Comment

• heb dat nog recent meegemaakt :

bangelijk gevoel is dat, zo wachten tot wanneer de auto uit zichzelf tot stilstand komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      paar fragmentjes, jammer genoeg niet alle leuke

http://www.vimeo.com/2729207

Fak hoe chill was dat niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                        Duh. Grote ring, Unieflaan, Genkersteenweg ed. zijn nu ook niet het probleem. Maar ga eens uit het centrum, en laat die invalswegen eens achter je... dan is het gedaan met hard rijden
                        Juust nog een vriendin gaan afzetten op een kot in rapertingen, dat was funn !!
                        Dacht ik zal hier ma niet de man gaan uithangen.

Comment

• Er ligt enorm veel, getuige de ongeruimde tuin...

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Deze zomer kom ik alvast naar jou Rik

Comment

• Tuinonderhouder nodig??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                Deze zomer kom ik alvast naar jou Rik
                                Je bent altijd welkom Ismail
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• wordt er een sneeuwpretmeeting georganiseerd vanavond? waar?

Comment

• Onze E is een ware ramp met sneeuw. De Allfa met zijn FWD is veel beter!
                                    sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                      wordt er een sneeuwpretmeeting georganiseerd vanavond? waar?
                                      Limbabwe

kom maar af

Comment

Limbabwe

kom maar af
                                        Fak. Net nu ik eens ziek ben .
                                        Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

Limbabwe

kom maar af
                                          veels te ver alhoewel de autostrades liggen bloot

nee toch maar niet... eens in Limburg aangekomen zou ik geen meter meer vooruit geraken

Comment

Working...
                                          X