Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ge moet hier in hasselt is over de wegen rijden, dat rijdt hier allemaal tegen 25 over wegen wat normaal 90 is...
Dat gaat erover eh
De weg blinkt beetje meer niet
Blinkt naar ijzel misschien
Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.
Ge moet hier in hasselt is over de wegen rijden, dat rijdt hier allemaal tegen 25 over wegen wat normaal 90 is...
Dat gaat erover eh
er zijn hier wegen waar ik ook 100 of meer heb gereden.... maar evenzeer zijn er wegen waar ik zelf nu ook maar 30 à 40 rijd, terwijl dat anders 100 zou zijn
Is het morge trouwens wéér van da?
Of minder sneeuwval?
Want met wat mindersneeuw ga ik wel mét het veloké, ben ik 4X zo rapper in't scholeke als met de wagen...
Dat gaat erover eh
Al 's een noodstop gedaan met gewone zomerbanden op dat wegdek ? (blinkend wegdek is wss ijzel met die vriestemperaturen)
Gegarandeerd dat je verder terechtkomt dan je verwacht had.
Altijd een plezier, ABS in de sneeuw.
Aan die schrikjanussen kan je je imo nog makkelijk aanpassen... 't zijn die van 't andere uiterste die je 't zweet kunnen doen uitbreken.
Bij de vorige sneeuwval (november ergens), 't viel hier toen 's avonds laat in een recordtempo uit de lucht:
Ik kom op de hoofdweg in mijn woonbuurt en ik rij daar iets van een 30 per uur in een colonnetje. Da's traag ja, maar je gaat vooruit. Vanuit een zijstraat komt er daar plots een Peugeot 205 gedrift. Ik rem gelijkmatig af opdat mijn wielen niet zouden blokkeren... de 205 wil wat gas geven om van mij weg te kunnen rijden: die blijft met zijn zomerrubber ter plekke staan. Omda'k niet alles wou toesmijten om door wielblokkering er dan zéker tegen te knallen, heb 'k 'm gewoon langs 't ander rijvak gepasseerd. Stond 'ie daar te kijken als een domme koe... alsof 'ie niet wist waarom 'ie in zo'n situatie terecht gekomen was.
Spelen in de sneeuw is leuk, maar wacht daarmee tot je van een drukke openbare weg af bent.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Ik woon ook in Hasselt, en moet zeggen op de grote ring enzo kan je op dit moment toch goed doorrijden.
De weg blinkt echt niet van de ijzel waar ze gestrooid hebben kan je vrij deftig rijden, gewoon geen plotse veranderingen doen alles gelijkmatig.
Ik woon ook in Hasselt, en moet zeggen op de grote ring enzo kan je op dit moment toch goed doorrijden.
De weg blinkt echt niet van de ijzel waar ze gestrooid hebben kan je vrij deftig rijden, gewoon geen plotse veranderingen doen alles gelijkmatig.
Duh. Grote ring, Unieflaan, Genkersteenweg ed. zijn nu ook niet het probleem. Maar ga eens uit het centrum, en laat die invalswegen eens achter je... dan is het gedaan met hard rijden
Duh. Grote ring, Unieflaan, Genkersteenweg ed. zijn nu ook niet het probleem. Maar ga eens uit het centrum, en laat die invalswegen eens achter je... dan is het gedaan met hard rijden
Juust nog een vriendin gaan afzetten op een kot in rapertingen, dat was funn !!
Dacht ik zal hier ma niet de man gaan uithangen.
Comment