Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Stretsj meen je dat nu?
    ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Kut kar is stapvoets in een diepe gracht geschoven en overkop gegaan
      ligt op zijn dak.
      Daarvoor nog zoveel pret gehad, alles ging perfect maar die beruchte bocht was een spiegel en ik kon niets meer doen gewoon rechtdoor
      Oeioei, da's minder. Met de Saab?

Zo zie je maar, onderstuur is levensgevaarlijk!

Comment

• Hier in Leuven voor mijn kot passeren de auto's allemaal zo goed als stapvoets. Ik maar hopen op een paar mooie schijfpartijen maar aan zo'n snelheden gebeurt dat natuurlijk niet.

Spijtig dat ik nu niet even kan testen of de Ssangyong iets of wat plezant is bij dit soort omstandigheden. Dat vehikel is achterwiel aangedreven en gezien z'n niet bepaald geavanceerd onderstel gemakkelijk in overstuur te zetten, ik heb het al is voorgehad bij een zeer licht nat wegdek dus dat belooft voor in de sneeuw. Maar ik ga me toch maar braaf houden; m'n broer zou er niet mee lachen moest ik onze kar in een of andere gracht parkeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Kut kar is stapvoets in een diepe gracht geschoven en overkop gegaan
          ligt op zijn dak.
          Daarvoor nog zoveel pret gehad, alles ging perfect maar die beruchte bocht was een spiegel en ik kon niets meer doen gewoon rechtdoor

ben je serieus?

vooral rot omdat je het hier daarstraks nog gevraagd hebt, en we geantwoord hebben dat je het al doende moet leren....

Comment

• Mja... tegen grote ijsplekken kan je niks beginnen.
            Ook niet met winterbanden.

'k Ga morgen dan ook gewoon op de hoofdwegen blijven als ik Zonhoven - Genk - Diepenbeek - Hasselt - Zonhoven met de auto moet doen.
            De binnenbaantjes waren deze middag al verraderlijk... ik vrees dat 't morgen alleen maar erger zal zijn.

Kop op stradge, 't kan iedereen gebeuren.
            Life's too short. Not to. Live it.
            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Net alles eens gelezen van je Saab.... sterkte, maar je hebt niets, buiten een geschaad ego.... je komt er wel bovenop, gewoon proberen te beseffen dat dat eigenlijk maar een stuk metaal is en dat er véél ergere dingen zijn in het leven

En 't is gemakkelijk gezegd, maar ik heb het ook wel eens meegemaakt, net zoals waarschijnlijk zovele anderen. Live goes on, een paar maandjes de financiële schade wegwerken en alles is weer vergeten

Comment

• Ohja.... vanavond Zuid-Limburg opgezocht ->waanzinnig vet

Comment

• Jammer te horen stradge!

Ouders zullen wss wel niet echt kunnen lachen...

Comment

• Damn Stradge ... da's echt wel balen. Aan 10km/h uw auto op zijn dak zetten, how unlucky can you be?

Ik heb me gisterenavond ook bijna in de problemen gewerkt: een smal onverlicht boerenbaantje genomen dat echt enkel door de boer met zijn tractor gebruikt wordt, het leidt niet echt ergens naar toe dus auto's passeren er nagenoeg niet. Op een bepaald moment zag ik nog amper waar de weg liep en waar het veld begon. Ik stop om even uit te stappen en de situatie van nabij te bekijken, maar als ik terug wil vertrekken slippen mijn wielen door en blijf ik gewoon terplaatse trappelen. Uiteindelijk kan ik me vrijmaken door een paar keer achteruit en vooruit te rijden. Al een geluk, want ik zat daar echt in the middle of nowhere.

De situatie in kwestie:

Bijgevoegde Bestanden
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                      Damn Stradge ... da's echt wel balen. Aan 10km/h uw auto op zijn dak zetten, how unlucky can you be?

Ik heb me gisterenavond ook bijna in de problemen gewerkt: een smal onverlicht boerenbaantje genomen dat echt enkel door de boer met zijn tractor gebruikt wordt, het leidt niet echt ergens naar toe dus auto's passeren er nagenoeg niet. Op een bepaald moment zag ik nog amper waar de weg liep en waar het veld begon. Ik stop om even uit te stappen en de situatie van nabij te bekijken, maar als ik terug wil vertrekken slippen mijn wielen door en blijf ik gewoon terplaatse trappelen. Uiteindelijk kan ik me vrijmaken door een paar keer achteruit en vooruit te rijden. Al een geluk, want ik zat daar echt in the middle of nowhere.

De situatie in kwestie:

Hier in Oud-Turnhout is ook zo een baantje. Ken dat onderhand vanbuiten omdat ik daar vroeger ging "rallyrijden". In de sneeuw echter nog niet geprobeerd..

Straks eens doen, als auto thuis is denk ik

Met de opel ben ik daar 5 of 6 keer in de kant geraakt denk ik

Comment

• Ik ben zo ooit kei onozel in de sneeuw blijven steken met het rechtsomkeer maken op een smal weggetje.

Die berm ging licht bergaf en net iets te veel, ik dacht, kan er wel over draaien en dan verder, niet dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                          Ik ben zo ooit kei onozel in de sneeuw blijven steken met het rechtsomkeer maken op een smal weggetje.

Die berm ging licht bergaf en net iets te veel, ik dacht, kan er wel over draaien en dan verder, niet dus
                          Ik was eerst ook nog aan 't overwegen om rechtsomkeer te maken op dat weggetje want het lag er veel trickier bij dan ik verwacht had, maar dat vond ik dan toch net iets te veel risico. Uiteindelijk ben ik met een klein ei in de broek maar doorgereden tot ik terug op meer berijdbare baantjes kwam.
                          AutoMinded.be

Comment

• Wow, daarnet m'n FWD even scheef getrokken totaal onverwacht. Was wel leuk ... vooral het verkeer na me begon opeens héél traag te rijden. Ik had het meteen warm.
                            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                              Damn Stradge ... da's echt wel balen. Aan 10km/h uw auto op zijn dak zetten, how unlucky can you be?

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                              Ohja.... vanavond Zuid-Limburg opgezocht ->waanzinnig vet
                              Ik ben gisteren ook in zo'n onverwacht onverhard boerenpaadje gesukkeld Wel overdag, dat viel dan weer mee, ergens kunnen draaien en terug gereden, mijn onderkant begon te veel de grond te raken naar mijn goesting

Zuid-Limburg is retevet idd

Comment

• deze morgen in een binnenwegje op weg naar de snelweg tegen 10 per uur over puur ijs moeten rijden, zelfs met winterbanden bleef de traktiecontrole op de minste streep gas tussenkomen.... en dan komt daar een nozem met een 5 reeks in mijn gat plakken.... heb hem even duidelijk gemaakt dat het glad was door het kot toe te stampen en 10 meter rechtdoor te glijden... opeens kon ie wel afstand houden... eikel
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• bijna *klets* dan, want had de bmw een iets snellere glijweg (door het opwarmen van het ijs, door uw glijmaneuver) was het koekenbak.
                                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                    bijna *klets* dan, want had de bmw een iets snellere glijweg (door het opwarmen van het ijs, door uw glijmaneuver) was het koekenbak.
                                    dan was het maar zo geweest, hij had maar moeten kunnen stoppen, je kon totaal geen verschil maken tussen een gewoon of hevig remmanoeuver, vanaf moment dat je aan de remmen kwam was het koekenbak.

Gisterenmorgen zat er ééntje tegen een huis vlak aan mijn ouders en je zag mooi aan de sporen dat ie probeerde te slalommen en handremmetjes te doen.

Comment

• hij wou misschien een kat ontwijken.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                        hij wou misschien een kat ontwijken.
                                        dat was mijn excuus deze morgen

Comment

• iK HEB VANMORGEN NOG EEN GAFFELANTILOOP MOETEN ONTWIJKEN

GROETJES

Comment

Working...
                                          X