Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
    Bij ons nog altijd veel sneeuw, en... geen zout

de parking van mijn winkel ligt er ook zo bij

daarnet een halfuurtje gespeeld met de handrem: z.a.l.i.g.
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• heb ook eens winterbanden besteld.

Maandag kunnen ze ze opleggen, tegen dan is de sneeuw waarschijnlijk al volledig weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
        heb ook eens winterbanden besteld.

Maandag kunnen ze ze opleggen, tegen dan is de sneeuw waarschijnlijk al volledig weg

heb jij speciale banden ofzo? Ik ben gewoon naar de bandencentrale gegaan en ze hebben dat er direct opgezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
          heb jij speciale banden ofzo? Ik ben gewoon naar de bandencentrale gegaan en ze hebben dat er direct opgezet.
          ?
          Wij hebben ook een week moeten wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
            Ook PHL'er?
            Jup

Comment

• Aanschouw de spectaculaire sneeuw

Er is hier dus nog niets gevallen in al die dagen =\

Comment

• Hier is er ook nog amper iets te zien.

Comment

• Hier ligt nog 10-15 cm behalve op de straten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                    155/65r14. Erg klein, alleen voor stadsmussen... en die leggen meestal geen winterrubbers

Heb naar DeCondé gebeld, die hadden ze niet. Auto5 evenmin. Heb dan bij DeCondé 4 Dunlop's SP Winter Response's besteld, goeie bandjes naar 't schijnt

ohja, heb ik je al gezegd dat we met de Lupo op skivakantie gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten

Hier ligt nog 10-15 cm behalve op de straten..
                      idem. Sinds vandaag is er wel wat gestrooid blijkbaar, maar niet geruimd. Ligt nog steeds 'dicht', alleen is het dankzij dat zout nu van dat vies bruin.

Comment

• Hier ligt nog 10 - 15 cm sneeuw, inclusief op vrijwel alle binnenwegen. Vanmorgen is er nog een centimetertje bijgekomen zelfs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk Berichten
                          Beestje hangt vol zout. Komen ze ook nog langs mij rijden Niet goed voor de lak zeker? Maar hoe ga ik dat eraf krijgen, afspuiten is een no go met deze temperaturen, anders heb ik een ijsblokje Wachten tot het niet meer vriest wsl?
                          Waarom niet, hier iets verder waren ze gisteren ook hunnen auto aan't wassen
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                            Bij ons nog altijd veel sneeuw, en... geen zout

Zo was het bij ons ook tot deze morgend, toen zijn ze komen strooien
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

ohja, heb ik je al gezegd dat we met de Lupo op skivakantie gaan?
                              Ik zit vanvoor
                              Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• In Aalst begint het te regenen
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Wie is WB, ir_fuel??

Comment

• Wat cold start movie's

Na 4 dagen buiten geslapen

Na 2 dagen

Comment

• en nu nog voorgloeien
                                      Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
                                        en nu nog voorgloeien
                                        'moderne' diesels moet je niet meer voorgloeien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                          In Aalst begint het te regenen
                                          Jap, idd, het heeft paar minuutjes geregend. Nu is het glad
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X