Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
    Ik zit vanvoor
    je mag

wel op de pook

enjoy it

nu nog eens uitzoeken hoe ik die skibox kan monteren zodat m'n kofferklep nog open gaat en zonder dat hij bij het remmen voorover kantelt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
      In Aalst begint het te regenen
      hier is het -4.... laat maar komen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
        155/65r14. Erg klein, alleen voor stadsmussen... en die leggen meestal geen winterrubbers

Heb naar DeCondé gebeld, die hadden ze niet. Auto5 evenmin. Heb dan bij DeCondé 4 Dunlop's SP Winter Response's besteld, goeie bandjes naar 't schijnt

ohja, heb ik je al gezegd dat we met de Lupo op skivakantie gaan?
        Ik ga meestal bij q team en daar hebben ze altijd al banden voor mij op voorraad gehad.

Ga jij maar met je lupo ga ik wel met de eend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeroenM Bekijk Berichten
          Wie is WB, ir_fuel??
          WB = William Blake.

nen toffe jongen, alleen heeft hij nogal de bibber als hij foto's neemt.
          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Nee, ik heb de foto's genomen. Bibber komt door de koude.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              'moderne' diesels moet je niet meer voorgloeien.
              I beg to differ
              Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
                I beg to differ
                Dat voorgloeilampje brandt enkel bij zeer koude temperaturen en dan nog geen halve seconden.

Comment

• Heb het daarnet voor de eerste keer zien branden.

Comment

• Moderne diesels moeten ook voorgloeien En het is niet omdat je lampje uit is dat de gloeiers al gedaan hebben met gloeien. Bij de Citroën gloeien de gloeiers nog 5 s nadat het lampje uitgegaan is. Het feit dat die lampjes niet branden of vroeg uitgaan, zou te maken hebben met de concurrentiestrijd, althans volgens onze garagist.

Comment

Dat voorgloeilampje brandt enkel bij zeer koude temperaturen en dan nog geen halve seconden.
                      bij mijn A4 heeft die gisteren mss 4 seconden of zo gebrand

Comment

• Bij mij brandt het voorgloeilampje altijd een 5 s, ook in de zomer. In de zomer laat ik die wel niet altijd volledig uitgloeien, afhankelijk van hoeveel tijd/goesting ik heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeroenM Bekijk Berichten
                          Nee, ik heb de foto's genomen. Bibber komt door de koude.

'k snap ook niet wat er mis is met die foto's. Zijn toch goede foto's. 't is ook niet makkelijk om scherp te stellen op de auto als er een tak voor uw lens zit.
                          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Ik vind het wel niet zo'n vlotte start van de A6. Ik durf zelfs te wedden dat mijne beter zal starten.

edit; ma ik ga m'n wagen ook niet 4 dagen stil laten staan

Comment

• Niet voor gegloeid hé
                              Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                Het feit dat die lampjes niet branden of vroeg uitgaan, zou te maken hebben met de concurrentiestrijd, althans volgens onze garagist.
                                Geloof je dit allemaal ?

enkele quoute's

Voorgloeien hoef je de TDI-motor alleen maar als hij koud is en dan nog niet eens een seconde. Het tot leven komen is toch even een rare gewaarwording
                                Ik heb zo'n 10 minuten geleden nog effe gaan checken en het lampje ging nog geen 0.3 sec aan.

Enkel bij zeer lage temperaturen is het nodig om voor te gloeien.

Comment

• Passat had een dag of 5 buiten gestaan. Heb hem nog nooit zo weten rammelen . Vandaag een beetje mee gereden, heeft sinds eind november <1000km gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    Ik vind het wel niet zo'n vlotte start van de A6. Ik durf zelfs te wedden dat mijne beter zal starten.

edit; ma ik ga m'n wagen ook niet 4 dagen stil laten staan
                                    Ja eerste keer dat die zo start normaal is die direct weg.
                                    Q7 doet er best wel lang over om te starten bij alle weersomstandigheden,hebben jullie er ook last van?
                                    Was al zo van 'm nieuw geleverd was

Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
                                    Niet voor gegloeid hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                      Passat had een dag of 5 buiten gestaan. Heb hem nog nooit zo weten rammelen . Vandaag een beetje mee gereden, heeft sinds eind november <1000km gedaan.
                                      Brandt daar een lampje voor voor te gloeien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                                        Ik ga meestal bij q team en daar hebben ze altijd al banden voor mij op voorraad gehad.

Ga jij maar met je lupo ga ik wel met de eend.

ik pak de frod, normaal gezien.

Maar als we effectief maar met drie zijn.... maybe toch de eend in dat geval? iig het goedkoopste. Moeten we alleen zien of een paar ski's, een snowboard en materiaal van 3 man daar gemakkelijk in past.

Comment

Geloof je dit allemaal ?

enkele quoute's

Bij een nieuwe auto zal dat allemaal wel mooi werken, wacht eens tot hij een paar jaar oud is en wat km's gelopen heeft. Waarom zou ik die garagist niet geloven? We hebben de proef op de som genomen bij de Citroën(natuurlijk geen moderne diesel), maar toen startte de auto toch maar.

Comment

Working...
                                          X