Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Door la mama

1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Die sneeuwpics zijn zo zalig
      Hier ligt er nog een paar millimeter op enkele plaatsen en voor de rest wa sop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Door la mama

wohoooooow

Comment

• Tis ni alleen fun me den auto hé
          Last edited by ; 10/01/2009, 17:20.

Comment

• Ik heb ook wat fotokes genomen van het sneeuwlandschap met mijne nieuwe gsm, nu zo nog op de pc krijgen
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Van verleden dinsdag en daarnet, tijdens het fietstochtje

Comment

• Op 't werk..

Mvg,
                =================
                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Zalig, als ge nu nen auto moet gaan zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                    Zalig, als ge nu nen auto moet gaan zoeken
                    Zo zalig is dat niet hoor..

Mvg,
                    =================
                    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• En jammer genoeg ligt er nog altijd sneeuw in erembodegem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                        En jammer genoeg ligt er nog altijd sneeuw in erembodegem
                        Jammer genoeg?

Comment

• Dat is de PC-generatie vrees ik. Toen ik 12j was zat ik bij dit soort weer de ganse dag in de natuur ..

EDIT : enfin, ik ben vandaag ook bijna 3u gaan fietsen, dus zoveel is er nog niet verandert

Comment

• 'K ben die sneeuw en die vriestemp...kotsbeu...
                            Urenlang aanschuiven in de kou, met de fiets constant aandachtig zijn om maar niet op men gezicht te gaan (bandjes die je kan vergelijken met een koersvéloke)...het mag van mij stilleke's aan allemaal stoppe...zodat iedereen terug normaal rijd...en niet denkt dat hij om iedere bocht eruit vliegt...
                            Winter is leuk voor een paar dagen...maar niet voor weken...
                            Last edited by Br3cht; 10/01/2009, 20:27.

Comment

• Smorgens is het altijd ijskoud als ik op men hatelijke bus wacht, denk je als je toekomt op school dat het beter is, helemaal niet zie je eerst klein kinderen dat sneeuw naar je zitten te schoppen en gooien
                              Het mag snel terug zomer worden...

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Smorgens is het altijd ijskoud als ik op men hatelijke bus wacht
                                  Je moet dan nog niet eens met de fiets .

Gladde plekken op de baan + rijden op 2 wielen = ramp (en al zeker met 2 wielen en een motor ).

Voor de rest vind ik de winter wel plezant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Je moet dan nog niet eens met de fiets .

Gladde plekken op de baan + rijden op 2 wielen = ramp (en al zeker met 2 wielen en een motor ).

Voor de rest vind ik de winter wel plezant.
                                    Bussen zijn ook niet zo plezant ze in de winter, zit veel meer volk op dan in de zomer .
                                    (De auto blijft het leukste vervoermiddel )

Comment

Bussen zijn ook niet zo plezant ze in de winter, zit veel meer volk op dan in de zomer .
                                      (De auto blijft het leukste vervoermiddel )
                                      Daarom ga ik ook met de auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                        Daarom ga ik ook met de auto
                                        Ik mag niet eens met de auto wil eigelijk ook niet, anders noemen ze me weer "dikke nek" .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                          Nou moe! Wat heb jij een mooie auto!

Comment

Working...
                                          X