Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
lol. we gingen idd wat foto's van auto pakken en madam wou poseren. mij ni gelaten. 't is echt een lieveke. ze lust ook grg sneeuw.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Dikke pluim voor jullie daar, alles deftig op zijn plaats. In Milmort zelfs met een koordje om alles op een lijn te krijgen. Wij komen geregeld Fordjes bekijken bij jullie
Dikke pluim voor jullie daar, alles deftig op zijn plaats. In Milmort zelfs met een koordje om alles op een lijn te krijgen. Wij komen geregeld Fordjes bekijken bij jullie
Milmort is in samenwerking met Galliker, en die mannen hebben hun plein onlangs uitgebreid/gemoderniseerd..
En bij ons hebben ze er ook werk van gemaakt, een paar maand geleden.. Het is ooit anders geweest
Jij komt naar rermarketings kijken om bij jullie te verkopen, neem ik aan?
Milmort is in samenwerking met Galliker, en die mannen hebben hun plein onlangs uitgebreid/gemoderniseerd..
En bij ons hebben ze er ook werk van gemaakt, een paar maand geleden.. Het is ooit anders geweest
Jij komt naar rermarketings kijken om bij jullie te verkopen, neem ik aan?
Mvg,
Zeer juist Een tijd geleden was ik met een collega bij jullie om expertise uit te voeren.
Zonder jullie hulp waren we nog aan het zoeken naar de wagens denk ik ! Jij zit toevallig niet in die containers bij de ingang ?
Comment