Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
    Het is echt een schande in Leuven.
    Niks gestrooid, niks aan het ruimen...
    Zelfs de ring is volledig besneeuwd.

Mn vriendin is om 19u15 in Tienen vertrokken, om 19u45 heeft ze de afrit in Haasrode genomen om via de expresweg en dan Tiensesteenweg naar Heverlee te komen.
    Ze staat momenteel ter hoogte van de Brabanthal...
    Joy, ik moet morgen naar Leuven (Vanuit Antwerpen)

Comment

• Het blijft hier maar sneeuwen al zeker 15cm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames

Nice!

Comment

• Foto's

Comment

• ik ga me es een parkeerplaatske zoeken! Wa ik altijd al es heb willen doen is met ne FWD auto handrembochtjes proberen nemen. Hoe gaat da eigelijk in zijn werk? Gas lossen, handrem gewoon kort en krachtig aantikken, stuur draaien en gassen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
              Het blijft hier maar sneeuwen al zeker 15cm
              Linden of Leuven?

Foto's van 2 minuten geleden vanuit mn appartement in Heverlee:

Comment

• Heel knappe en sfeervolle pics, Rames! Ik heb u (denk ik toch) eergisterenavond in Duffel over de Politiekantoren gespot, je droeg een bril en keek nog maar ik denk niet dat je me herkende

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                  Linden of Leuven?

Foto's van 2 minuten geleden vanuit mn appartement in Heverlee:
                  Linden

Comment

Exactemundo, works fine here
                    Beetje rekening houden met onderstuur (kan in uw voordeel werken), paar keer proberen en dat lukt wel...
                    Ach, onderstuur op een leeg parkeerterrein maakt neit heel veel uit he. Ik doe het toch niet als er anderen zijn, niet zozeer uit veiligheid maar uit schaamte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                      ik ga me es een parkeerplaatske zoeken! Wa ik altijd al es heb willen doen is met ne FWD auto handrembochtjes proberen nemen. Hoe gaat da eigelijk in zijn werk? Gas lossen, handrem gewoon kort en krachtig aantikken, stuur draaien en gassen?
                      Zoiets, nog een beetje goeie timing wanneer je hem aantrekt ook (ik doe het meestal vlak nadat ik aan m'n stuur draai, maar op sneeuw maakt het niets uit denk ik), dan voelen/beslissen hoe ver je wilt, lossen en met wat gasstoten kun je hem mooi terug rechttrekken. Wel zien dat je veel plaats hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Zoiets, nog een beetje goeie timing wanneer je hem aantrekt ook (ik doe het meestal vlak nadat ik aan m'n stuur draai, maar op sneeuw maakt het niets uit denk ik), dan voelen/beslissen hoe ver je wilt, lossen en met wat gasstoten kun je hem mooi terug rechttrekken. Wel zien dat je veel plaats hebt
                        net bedacht da het geen slecht idee is om te ontkoppelen wanneer ge aan de rem trekt, of maakt da ni uit?

Comment

• pffffff en hier is het bijna niks
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                            net bedacht da het geen slecht idee is om te ontkoppelen wanneer ge aan de rem trekt, of maakt da ni uit?
                            Ik doe het meestal in 2e in vrij lage toeren en druk gewoon de koppeling in als ik de handrem aantrek, wel op tijd terug gas beginnen geven of je gaat rond

Comment

• Zo'n zalige beelden allemaal!

Hier in Luxemburg nog geen vlokje gezien. Vandaag hele dag volle zon... Het is eens andersom: sneeuw in Vlaanderen, niks in Wallonië

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                                Zo'n zalige beelden allemaal!

Hier in Luxemburg nog geen vlokje gezien. Vandaag hele dag volle zon... Het is eens andersom: sneeuw in Vlaanderen, niks in Wallonië
                                Dat gebeurd soms he, is vorig jaar nog eens gebeurd dacht ik.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Dus... waar de hoeveelheid gas bij RWD bepaalt hoe scheef ge gaat, is het bij FWD juist da ge maar een beetje gas moet geven, de scheefheidsgraad met het stuur bepalen en als ge terug recht wilt meer gas geven?

Comment

• ik wil sneeuw! enkele uren geleden gezocht naar een parkeerterrein met sneeuw maar niets gevonden. kwam dan uit op een oefenterrein voor de auto en daar lag een halve centimeter. Beetje kunnen omgooien maar echt groot is het daar niet. Op weg naar huis dan toevallig langs de parking van de voetbal in Hechtel gekomen. Ideale plaats daar, lekker groot. Daar heb ik een paar keer de handrem getrokken. Mijn handrem is echt slecht, blokkeert amper en ik kan er dus geen snok aan geven maar moet hem in houden en zo maak ik alleen een 180 of 360

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      ik wil sneeuw! enkele uren geleden gezocht naar een parkeerterrein met sneeuw maar niets gevonden. kwam dan uit op een oefenterrein voor de auto en daar lag een halve centimeter. Beetje kunnen omgooien maar echt groot is het daar niet. Op weg naar huis dan toevallig langs de parking van de voetbal in Hechtel gekomen. Ideale plaats daar, lekker groot. Daar heb ik een paar keer de handrem getrokken. Mijn handrem is echt slecht, blokkeert amper en ik kan er dus geen snok aan geven maar moet hem in houden en zo maak ik alleen een 180 of 360
                                      Same here, is wel stom met dit weer
                                      Morgen misschien eens bijdraaien!

Comment

Trial and error
                                        Ja, da's echt waar. Ik heb echt veel geleerd daarstraks en da's vooral omdat ik alleen was en daardoor geconcentreerd en mijn tijd genomen heb.

Eens je het doorhebt gewoon blijven oefenen ookal sta je een paar keer omgekeerd. RWD helpt wel veel natuurlijk...
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                          Eens je het doorhebt gewoon blijven oefenen ookal sta je een paar keer omgekeerd. RWD helpt wel veel natuurlijk...
                                          Ik heb ook RWD-beschikking, maar het is nen automaat, dus das wa moeilijker. En te weinig PK's voor te zwaar (W203 C200 FL)

Comment

Working...
                                          X