Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is echt een schande in Leuven.
Niks gestrooid, niks aan het ruimen...
Zelfs de ring is volledig besneeuwd.
Mn vriendin is om 19u15 in Tienen vertrokken, om 19u45 heeft ze de afrit in Haasrode genomen om via de expresweg en dan Tiensesteenweg naar Heverlee te komen.
Ze staat momenteel ter hoogte van de Brabanthal...
'k Heb daarjuist voor de laatste keer dit jaar uitgezet en heb de eerste strooikar in de tiense maar zien passeren rond 2u30, 3u.
Njah, mijn bioritme is dees week volledig uit zijn voegen geschoten ;( Ben dinsdag wakker geworden om 2 uur, los door mijne wekker geslapen, en sindsdien lukt het niet meer om er voor 2 uur uit te geraken :p Hoogst vervelend, want ik moet er zaterdag om 8 uur uit ^^ Ben nu dus nog aan het twijfelen of ik NOG ga wakker blivjen, morgen overdag ga slapen om dan de volgende nacht wakker te blijven om mijne vlieger ni te missen. Kakidee zeker?
Hier geen vlokje sneeuw meer.
Gisteren nog eens gaan checken en alles van de dag ervoor was al weg.
Wat is bij het draaien van een RWF-donut de truk om rond te blijven gaan? Meestal draait hij 360 en dan kom je terug bij je beginpunt waar hij ter plaatse wat blijft dabben...
Net nog wat zitten rondrijden in Leuven, Boutersem en Tienen.
Alle steenwegen en grote banen in orde, behalve Leuven :p
En platgegaan van het lachen daarnet -> ik parkeer, stap uit en merk dat de auto achter mij zijn motor draait.
Ligt dik pak sneeuw op (was duidelijk nog van gisterenavond). Opeens gaan die ruitenwissers
Daar zat een vrouw in die duidelijk te lui (stom?) was om haar ruiten te krabben.
Ge zag dat die wissers last hadden om alle sneeuw weg te krijgen en bovendien schuurden die gigantisch hard over dat ijs. Echt oerdom
Ik ga 5 minuten later terug naar mijn auto (was iets vergeten), staat die vrouw daar nog met haar ruitenwissers
Net nog wat zitten rondrijden in Leuven, Boutersem en Tienen.
Alle steenwegen en grote banen in orde, behalve Leuven :p
En platgegaan van het lachen daarnet -> ik parkeer, stap uit en merk dat de auto achter mij zijn motor draait.
Ligt dik pak sneeuw op (was duidelijk nog van gisterenavond). Opeens gaan die ruitenwissers
Daar zat een vrouw in die duidelijk te lui (stom?) was om haar ruiten te krabben.
Ge zag dat die wissers last hadden om alle sneeuw weg te krijgen en bovendien schuurden die gigantisch hard over dat ijs. Echt oerdom
Ik ga 5 minuten later terug naar mijn auto (was iets vergeten), staat die vrouw daar nog met haar ruitenwissers
Comment