Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenVan wie is die auto dan wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk dacht het al, omdat je zo nijdig reageert
Al vind ik wel dat er een beetje respect kan getoond worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenJa, dat is gewoon een reactie tegen oem neukers...(waar ik ook onder val)
Al vind ik wel dat er een beetje respect kan getoond worden2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenVan een vriend..Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenJa, dat is gewoon een reactie tegen oem neukers...(waar ik ook onder val)
Al vind ik wel dat er een beetje respect kan getoond worden
Zeg 'm maar dat ie moest beschaamd zijn om daar ook maar aan te denken om 't er op te hangen en dat ie een schande is voor 't merk.
Met de groetjes van mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenZeg 'm maar dat ie moest beschaamd zijn om daar ook maar aan te denken om 't er op te hangen en dat ie een schande is voor 't merk.typisch spillies
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenSorry, maar het trekt op de zak en daarvoor geen greintje respect.
Zeg 'm maar dat ie moest beschaamd zijn om daar ook maar aan te denken om 't er op te hangen en dat ie een schande is voor 't merk.
Met de groetjes van mij.
Over respect gesproken, dan kan ik even goed ook over jou beginnen met de capriolen die je uitgehaald hebt met je zogenaamde AWD, maar ik ga er niet te diep op in, dit kan nogal kwetsend overkomen.
Groetjes terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenDat kan jou mening wel zijn (en die van mij weliswaar ook), maar als hij dit graag ziet, ga ik hem niet verplichten om dat ervanaf te doen..het is tenslotte ZIJN wagen.
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenOver respect gesproken, dan kan ik even goed ook over jou beginnen met de capriolen die je uitgehaald hebt met je zogenaamde AWD, maar ik ga er niet te diep op in, dit kan nogal kwetsend overkomen.
Groetjes terug.
Alvast bedankt
ps: ivm. kwetsend overkomen, doe es je best.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAls dat een maat zou zijn van mij, zou ik telkens wanneer ik 'm zie 'm beginnen uitlachen.
Vertel het mij alstublieft, want ik heb geen idee waarover je 't hebt!!
Alvast bedankt
ps: ivm. kwetsend overkomen, doe es je best.
Je weet goed genoeg waarover, maar ik laat het voor wat het is, het is mijn auto niet, ik wil gewoon wat respect, meer niet, maar als dat teveel gevraagt is voor je, moet je ook geen respect volle reacties van mij verwachten...
Ik had een meer volwassenere reactie verwacht van u..maarja..gezien de rijstijl & de leeftijd had ik ook niks beters verwacht...
Ik ben uitgepraat
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenJe weet goed genoeg waarover, maar ik laat het voor wat het is, het is mijn auto niet, ik wil gewoon wat respect, meer niet, maar als dat teveel gevraagt is voor je, moet je ook geen respect volle reacties van mij verwachten...
Ik had een meer volwassenere reactie verwacht van u..maarja..gezien de rijstijl & de leeftijd had ik ook niks beters verwacht...
Ik ben nog altijd benieuwd naar de capriolen die ik gedaan heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGast, als je een grote mond begint op te zetten, dan moet ge verder praten.
Ik ben nog altijd benieuwd naar de capriolen die ik gedaan heb.
Ik moet niks...
...véél plezier nog!
Comment
-
-
Mooie villa ook op die eerste prachtige foto van Alexx...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEcht knap!
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenMooie villa ook op die eerste prachtige foto van Alexx...
'k ben de winter echt beginnen appreciëren2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment