Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ook een hoop sneeuwfotos getrokken van mijn nieuwe oude tijdelijke firmawagen. ben een paar dagen weg, maar kom even thuis langs om mijn USB kabeltje op te halen
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      Vet

zwarte centercaps en vier uitlaten aub
      Zwarte centercaps komen er in de loop van volgende week op .
      En 4 uitlaten.. we wachten nog op mail van van Europipe, maar zouden de 2 dikke uitlaten behouden. De 4 uitlaatjes van de S facelift zijn te braaf ,imo .
      Ander oplossing is techart-endtips maar die kosten bijna 1000 EUR
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door obimaster Bekijk Berichten
        zal wel u platen genoteerd emmen

zal niet derect iets doen, maar als er iemand anders na u iets is gaan uitsteken wat niet mag, en die heeft hij niet gezien, dan zou hij dat wel is op u kunnen afschuiven
        Bewijslast ligt bij hen ... ze mogen beweren wat ze willen, als ze het niet kunnen bewijzen is dat niks waard.

Het enige wat die Group4 mannen kunnen doen is vragen dat je het privéterrein verlaat of de politie bellen. Het zijn maar gewone burgers zoals u en ik, zonder enige speciale bevoegdheid.
        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          Vet
          vier uitlaten aub
          Ik ben daar niet mee akkoord, ik zou geneigd zijn m'n Carrera S met deze uitlaten uit te rusten, ik vind 't beter bij het design van de auto passen... 't Is voorheen "altijd" zo geweest, twee ovale uitlaten...

Comment

• Achtertuin van mijn kot donderdag.

Voor de eerste keer zolang ik mij kan herinneren een witte kerst? Lekker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

Achtertuin van mijn kot donderdag.

Voor de eerste keer zolang ik mij kan herinneren een witte kerst? Lekker!
              Alles is nog mogelijk he.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Ik ben daar niet mee akkoord, ik zou geneigd zijn m'n Carrera S met deze uitlaten uit te rusten, ik vind 't beter bij het design van de auto passen... 't Is voorheen "altijd" zo geweest, twee ovale uitlaten...
                  Ga eens mee met uwen tijd....
                  Voor mij 4
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• net gemeten bij ons: 14 cm (W-VL)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik haat sneeuw

Comment

• Bij ons (rand van Antwerpen) is deze morgen 7 cm bij gevallen. In het totaal ligt er nu tussen de 15 en 20 cm.
                        Benzine
                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                        Diesel
                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Jaman...
                          Net wakker en toch al een laagje van dik boven de 20cm te zien

Comment

• Limburg is wakker geworden onder een lekker dik sneeuwtapijt, ligt hier 7 à 8 cm dik en om 5u deze nacht was er nog geen vlokske gevallen

Comment

• Situatie in Limburg nu: sneeuwstormke , Deze nacht rond 3 uur lag er nog niks.

Last edited by Sub-Zero; 20/12/2009, 11:23.
                              Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Bij ons ligt er nog net iets meer!

Ze zijn mijn pa zijn auto al moeten komen trekken met ne Land Rover

Comment

• Heb net terug eens Leuven-Boutersem-Tienen gedaan en terug
                                  Was wel plezant

Wel weer typisch: in Tienen en Boutersem strooiwagens en ruimers aan het rondrijden. In Leuven noppes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Bij ons ligt er nog net iets meer!

Ze zijn mijn pa zijn auto al moeten komen trekken met ne Land Rover
                                    Eerste sneeuw voor hier, we hadden nog niks gehad.
                                    Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
                                      Situatie in Limburg nu: sneeuwstormke , Deze nacht rond 3 uur lag er nog niks.
                                      Hier in Lummen is het pas beginnen sneeuwen rond 8u... Nu ligt er zo'n 10cm.
                                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Geschift zalig hier
                                        15cm (of meer), prachtig zicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                          Heb net terug eens Leuven-Boutersem-Tienen gedaan en terug
                                          Was wel plezant

Wel weer typisch: in Tienen en Boutersem strooiwagens en ruimers aan het rondrijden. In Leuven noppes.
                                          ok, dan kan ik sebiet vertrekken naar Tienen

Comment

Working...
                                          X