Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Goed marsjeren?

Ik durf zelf stellen dat die één van de 10 beste wagens hier op 't forum is in deze huidige situatie.
    Ik kan 10 wegen aanduiden waar ge met uwe sneeuwschepper ni doorgeraakt hier
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
      Ik kan 10 wegen aanduiden waar ge met uwe sneeuwschepper ni doorgeraakt hier
      Gelukkig ligt er in Belgie nog maar hoogstens 20cm sneeuw ipv. een meter!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• En toch zou ik nu niks anders willen dan een achterwiel aangedreven kar. Alleen al om dat het zo gigantisch rewarding is om een haakse bocht aan te snijden met een klein beetje steering lock en dan met een dot gas de kont los te gooien, en dan door met het gaspedaal te sturen de bocht te nemen
        AutoMinded.be

Comment

• Comment

• schoon velgen
            2000 Lancia Delta 1.9 TD
            2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
            eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              Goed marsjeren?

Ik durf zelf stellen dat die één van de 10 beste wagens hier op 't forum is in deze huidige situatie.
              LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alle 4x4 SUV's op winterbanden zijn minstens even goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                En toch zou ik nu niks anders willen dan een achterwiel aangedreven kar. Alleen al om dat het zo gigantisch rewarding is om een haakse bocht aan te snijden met een klein beetje steering lock en dan met een dot gas de kont los te gooien, en dan door met het gaspedaal te sturen de bocht te nemen
                Het is leuk, maar het gaat allemaal héél traag. Gisteren heb ik me kostelijk geamuseerd met de X5. Met de 120d zou ik nooit zo veel fun gehad hebben!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alle 4x4 SUV's op winterbanden zijn minstens even goed!
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb me ook goed kunnen uitleven met onze quattro audi de voorbije dagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
                    + YouTube Video

Dat moet echt ongelooflijk plezant zijn

Comment

• Comment

• Jaja, ik gisteren op mijn honderste duizendste gemak moeten rijden wegens nog steeds zomerbanden () en dan massaal voorbijgestoken worden door Audi Quattrokes. Ik wil er ook één.
                        2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
                          + YouTube Video

+ YouTube Video

Dat zegt toch helemaal niks? In de huidige situatie (lees: besneeuwde Belgische wegen) is iedere SUV 4x4 minstens even goed als een Audi A6 Qauttro. Ik denk niet dat hier iemand de ambitie heeft om een skipiste of iets dergelijks op te rijden? Het is natuurlijk wel mooi dat een qauttro dat kan maar zo'n filmpjes moet je toch altijd een beetje nuanceren. Als youtube het bewijs kan leveren, kijk dan in onderstaand filmpje vanaf 3.30. Wie moeten we nu nog geloven?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            Het is leuk, maar het gaat allemaal héél traag. Gisteren heb ik me kostelijk geamuseerd met de X5. Met de 120d zou ik nooit zo veel fun gehad hebben!
                            Vanuit stilstand vertrekken is op 't gemakske ja ... maar een bocht driftend uitkomen aan 60-70km/h zou ik toch niet traag noemen
                            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                              Vanuit stilstand vertrekken is op 't gemakske ja ... maar een bocht driftend uitkomen aan 60-70km/h zou ik toch niet traag noemen
                              Dat is zeker niet traag, maar tegen dat je op een besneeuwde ondergrond, aan die snelheid zit, sta ik al 2 straten verder met de X5.

Ik ben zeker geen pro 4x4, maar in dergelijke omstandigheden toont het gewoon zijn nut (logisch!). Gisteren gaan spelen eb er lag zodanig veel sneeuw dat er op bepaalde plaatsen gewoon amper te rijden viel met een een klassieke RWD. Ik heb het aan de levende lijve ondervonden. Stichel was daar met zijn 320d op winterbanden en het verschil met de X5 was gewoon enorm... (again: logisch!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Dat moet echt ongelooflijk plezant zijn

schijnt van niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
                                saa-aai
                                maar mss da filmke van duckie wel omdat het een duits filmpje is.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• foei!
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Hier ook maar enkele foto's van gisteren pleuren (jammer dat het zo snel donker wordt en dus echt slechte kwaliteit, focus)

Hairpin bocht van de rally van Ieper
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3
                                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• 2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3
                                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• 2009 BMW E91 320d