Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenik woon in een zijstraat van de oostrozebekestraat, mijn straat komt uit aan de witte fabriek daar met die overhang over de baan :p dus kweet da zijn idd ^^ lijkt mij wel een cool dingske die secma!
Is eigenlijk normaal het 'autootje' van m'n ma, maar die komt er alleen maar mee
buiten wanneer het echt goed weer is (enkel in de zomer dus...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesIn de sneeuw fwd > rwd
Goeie winterbanden leggen en je komt een eind ver, veel verder alvast dan al die mensen in hun FWD met zomerbanden of "all seasons". Ik had nauwelijks gripproblemen op de bruggen waar anderen stil stonden en niet meer vooruit geraakten.
En 't is zoveel meer fun.
Comment
-
Zoals gTa zegt, alles, maar dan ook alles hangt af van de banden.
Ik geraakte maandagochtend zonder problemen en zelfs zonder gripverlies tot aan m'n parkeerplaats achteraan op de parking van't werk.
Daarna een Cayenne GTS binnengereden op zomerbanden... Fak dat is hel gewoon. Zo'n ding mag dan nog 4x4 hebben, mijn auto kon simpelweg véél gemakkelijker en sneller aanzetten dan zo'n bakbeest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Voor mijn part pakken ze de mensen die met hun rwd de straat blokkeren omdat ze de berg niet opkunnen hun kar of rijbewijs maar af. Tis hun eigen schuld.
Ze mogen dan enkel nog met een 2pktje met fwd en smalle bandjes rijden, dan hebben ze geen problemen meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZo'n ding mag dan nog 4x4 hebben, mijn auto kon simpelweg véél gemakkelijker en sneller aanzetten dan zo'n bakbeest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenLol, en onze ML geraakte met zomerbanden makkelijk vooruit op steile bergpassen onderweg naar Barcelona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDuh, die 6.2 AMG motor liet de sneeuw smelten nog voor de banden er op reden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
Is wel een foto van vorig jaar, dit jaar heb ik ze binnengelaten met de sneeuwSorry ze, ben echt een leek in dat soort autootjes.
Comment
-
Prachtige foto's zijn hier al gepasseerd in dit topic!De winter zorgt wel voor mooie beelden maar toch ook voor een hoop ellende als je de baan op moet. Ik weet niet wat er aan de hand was de afgelopen week maar ik had het gevoel de enige te zijn die bijna overal bleef vast zitten en moeite had met berg op. Natuurlijk heb ik nog wagens zien glijden maar ik vond het opvallend dat zelfs polootjes en oudere bakken mij zonder problemen voorbij raasden. Ik schakelde tot in derde. Of het ligt aan mij (
) of een A4 (zonder winterbanden) is helemaal niet bestemd voor de winter? Ik heb de ESP uitgeschakeld en het ging net iets beter. Hier thuis hebben we 2 auto's en we zijn allemaal van mening dat ons Golfje van 12 jaar oud het opvallend beter doet. Zijn hier soms nog gewinterde A4 drivers die meer ervaring hebben?
Enkele winterpics van de voorbije dagenHet zijn zware dagen voor de auto's met al dat zout...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDaarna een Cayenne GTS binnengereden op zomerbanden... Fak dat is hel gewoon. Zo'n ding mag dan nog 4x4 hebben, mijn auto kon simpelweg véél gemakkelijker en sneller aanzetten dan zo'n bakbeest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHier eentje die denkt dat zijn BMW voorwieltractie heeft.
Comment
Comment