Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
    Jep, is gefilmd in Oostrozebeke...

Ook van de streek?
    Jaa, van 'rwoosbeke' zelf eigluk .khad herkent aan die T2, die kerel heeft nog in mn straat gewoond dusj.. Sjiek bakse trouwns

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lorenzlorenz Bekijk Berichten
      Jaa, van 'rwoosbeke' zelf eigluk .khad herkent aan die T2, die kerel heeft nog in mn straat gewoond dusj.. Sjiek bakse trouwns
      Merci! (is het bakske van m'n ma )

Grt

Comment

• gisteren nog 5min vast gezeten. Ik was wat gaan slippen en normaal kwam ik niet tot stilstand die ene keer iets te hard aan de handrem getrokken en rondgegaan. Wil ik terug vertrekken, zit ik vast natuurlijk. middenacht en ik was helemaal alleen. KUT gelukkig had ik in de koffer nog een slaapmatje liggen en heb ik dat onder het wiel gestoken. Daarmee heb ik mij een beetje kunnen verplaatsen tot een plek waar ik net genoeg grip had en verder kunnen rijden. Volgende keer neem ik een kameraad mee!

Comment

• 't is plezant nu

Wagen staat stil, zet in 1ste, laat koppeling los ... wagen staat nog steeds stil. OK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
            't is plezant nu

Wagen staat stil, zet in 1ste, laat koppeling los ... wagen staat nog steeds stil. OK.

Je bent je handrem vergeten af te zetten
            2008 Mercedes Viano
            2012 Citroen DS3

Comment

• ik heb nu met men winterbanden hopen fun. (awd) met de zomerbanden was minder gezellig. Optrekken en bochten viel vrij goe mee. Stoppen... nooo way! (al zit ABS daar ook voor iets tussen)

nog een fotoke

en van men vorige bolide vorig jaar

Comment

• Het sneeuwt weer, hier al een 5-tal cm
                Ga zo dadelijk m'n turbokrel eens buitenhalen

Comment

• Hier ligt er praktisch niks.

Comment

• Hier zo'n 5 à 7cm.

Comment

• Hier in limburg ook een 4-6cm sneeuw

Comment

• Hier is vannacht ook weer een vijftal cm gevallen, ga na de middag een toerke doen en zien of er wat te schuiven valt.

Comment

• Hier valt heel goed te schuiven, ouders rijden nu niet graag dus moest ik met ma na de bakker. Ik ging mij ergens draaien en zag toen een besneeuwde parking liggen

Sneeuw

Comment

• Hier ook een 5 tal cm..genoeg om te schuiven

En dan nog iets

Mijn stiefma: Der brand telkens een lampke als ik wil vertrekken of gas geef...
                            Pa: Das uwe tractiecontrole..en da ge teveel gas geeft
                            Stiefma: Ma das ni waar, da flikkert om de minuut. Awell, kheb da ewa aangeprutst zodat da ewa gwn blijft aanstaan..want da geflikker leid me af..
                            Pa: Face palm
                            ...
                            Stiefma: Na een half uur: ''ik zit vast...''

Vrouwe & dit winterweer...wa een gesuggel...

Comment

• Het is hier nog grote deels wit maar er valt geen sneeuw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                Het zijn zware dagen voor de auto's met al dat zout...
                                Hadden zij maar geen auto's moeten worden.
                                En een beetje auto moet er wel tegen kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Goeie winterbanden leggen en je komt een eind ver, veel verder alvast dan al die mensen in hun FWD met zomerbanden of "all seasons". Ik had nauwelijks gripproblemen op de bruggen waar anderen stil stonden en niet meer vooruit geraakten.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichten
                                  Voor mijn part pakken ze de mensen die met hun rwd de straat blokkeren omdat ze de berg niet opkunnen hun kar of rijbewijs maar af. Tis hun eigen schuld.
                                  Ze mogen dan enkel nog met een 2pktje met fwd en smalle bandjes rijden, dan hebben ze geen problemen meer.
                                  Voor mijn part pakken ze gewoon alle idioten met onaangepaste banden die het verkeer tegenhouden op (chickens die 20-30 rijden op de grote baan. fwd/rwd of 4wd.

Als ze niet durven of kunnen rijden in de sneeuw moeten ze maar thuisblijven.
                                  A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    I disagree.

Sorry, we couldn’t find that page

Sorry, we couldn’t find that page

Goeie winterbanden leggen en je komt een eind ver, veel verder alvast dan al die mensen in hun FWD met zomerbanden of "all seasons". Ik had nauwelijks gripproblemen op de bruggen waar anderen stil stonden en niet meer vooruit geraakten.

En 't is zoveel meer fun.
                                    In België zul je een eindje verder komen. Twee weken geleden zondag heb ik andere dingen gezien op afritten van autosnelwegen betreffende achterwielaangedreven Duitsers, maar toen lag er ook meer dan 5cm sneeuw en het oppervlak was niet vlak hellend. Ook twee weken geleden stond er een 5 geparkeerd op een parking van de Brico in Hasselt. Wij hebben deze lieve meneer uit de nood geholpen door een handje te duwen met mijn vader. Hij had ook winterbanden opliggen, bewijze hiervan de velgloze zwartuiziende banden. Nochtans was deze parking niet hellend, maar door de opgehoopte sneeuw aan de voorkant van de wagen, kon de Bmw niet meer uitrijden.
                                    Buiten België: vorige week 8 dagen doorgebracht in klein Arlberg (St. Anton tot Stuben). De derde dag 's morgens stond er een rij wagens aan te schuiven op de berpass tussen Lech en Zürs. Na een kwartiertje wachten mocht iedereen doorrijden via de linkerrijstrook. De bergpas was niet geblokkeerd door hevige sneeuwval, maar door 2 bimmers die niet meer verder kwamen. Sneeuwbanden hadden ze wel degelijk opliggen, het waren trouwens 2 Duitse bestuurders. Dit is niet de eerste maal dat ik deze tafferelen tegenkom. De weg was zeker vrijgemaakt, maar het onderste laagje sneeuw dat niet kan worden weggeschraapt door sneeuwruimers is zodanig hard aangereden en spiegelglad. Indien dit dan hellend is, heeft achtertractie weinig kans.
                                    Iemand die mij blijft wijsmaken dat je met achtertractie even ver kan geraken op besneeuwde ondergrond dan voortractie, heeft idd nog niet langer dan zijn neus gekeken dan het 5cm dunne sneeuwtapijt in ons eigen België.

Comment

• goed nieuws: ursel vliegveld is open
                                      Slecht nieuws: er is ne vlieger gecrasht

nu zitten we natuurlijk met een dilemma é oneerbiedig of niet? ^^
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                        Een leuke foto van echt een erg leuk uitziend karreke! Wa is da, een Autobianchi of zo? Ik herken het logo denk ik van in Gran Turismo Sorry ze, ben echt een leek in dat soort autootjes.
                                        Late reply, maar toch: dit is een Lancia/Autobianchi A112. Alle logo's zijn Autobianchi, maar op de koffer hangt een -afgeschoten- typeplaatje dat zegt Lancia A112

Comment

• Misschien zorgen voor wat gewicht op de aangedreven as?
                                          Bij een voorwieltrekker is dat de motor, maar bij een achterwielaandrijver kan je imo beter de koffer volstouwen met zakken cement.

Comment

Working...
                                          X