Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
5 minuten nadat ik op m'n stage was aangekomen begon de sneeuwstorm. Na een paar uurtjes lag er mooi pak! Ik dacht: als ik vanavond gedaan heb ga ik eens een potje driften
Foto's deze morgen getrokken toen ik van mijn werk kwam, was net thuisgekomen als het begon te sneeuwen. Foto's van mijn auto heb ik ni aangezien deze al binnen stond.
Deze zijn van verlede jaar, mijn peugeot'ke 205.
Eigenlijk rij ik wel graag in de sneeuw, ik weet ik moest is naar mijn werk, lag zeker 10-20cm dik, eerste op de baan. Onderweg totaal geen problemen gehad, berop, bergaf, dan kom ik op mijn werk, rij ik mij daar toch ni bijna vast zeker!
Was met mijn voorwiel in een zep terechtgekomen, na achteruit, vooruit te manoevreren uiteindelijk toch uitgeraakt .
Nu vind ik het wsl nog leuk om in de sneeuw te rijden aangezien ik met een auto'ke rij dat 11 jaar oud is, met een nieuwe wagen zou ik het wsl zo leuk niet vinden...
Al bij al, I like snow!!
Comment