Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
is niet te doen in de sneeuw nog erger dan ik verwacht had ... bij ons op de parking van de winkel ( die dus vol sneeuw ligt zoals je ziet op de foto's )
kan ik bijna niet vertrekken omdat hij constant doorglijdt
en kgeraak mijn garage met moeite binnen omdat de oprit vol sneeuw ligt ... is misschien 20 of 30 cm omhoog en het lukt niet zonder eerst de sneeuw de ruimen
Damn... En dan met zo'n knappe voiture waar zoveel kapitaal inzit. Je mag er niet aan denken.
Daarnet nog mijn buur zien sukkelen om met zijn Compactje op zijn oprit (die ook hellend is) te raken.
is niet te doen in de sneeuw nog erger dan ik verwacht had ... bij ons op de parking van de winkel ( die dus vol sneeuw ligt zoals je ziet op de foto's )
kan ik bijna niet vertrekken omdat hij constant doorglijdt
en kgeraak mijn garage met moeite binnen omdat de oprit vol sneeuw ligt ... is misschien 20 of 30 cm omhoog en het lukt niet zonder eerst de sneeuw de ruimen
Als je vertrekt staat de ESP toch af? Direct als je weg bent wel terug opzetten.
Omdat anders, bij het minste beetje slip je ESP al het vermogen weg neemt. En dan kan je niet vertrekken. Dus, ESP af om te vertrekken, dan onmiddellijk weer op.
Glijdt je dan niet nog meer door zonder ESP of vergis ik mij?
Je vermogen wordt weggenomen en dan ga je helemaal niet meer voorruit. Dat hebben we gehad toen we in Oostenrijk met onze C-klasse vast stonden. Gewoon met ESP op een serieus besneeuwde helling omhoog gaan ging niet, zonder ESP wel. Maar 't is niet gemakkelijk.
Damn... En dan met zo'n knappe voiture waar zoveel kapitaal inzit. Je mag er niet aan denken.
Daarnet nog mijn buur zien sukkelen om met zijn Compactje op zijn oprit (die ook hellend is) te raken.
maarre als ik op weg ben ist op mijn gemakske zunne want besef genoeg hoe vlug een accidentje gebeurt is
En leg hem maar onmiddellijk weer aan. Je hebt er geen idee van hoeveel die ESP wel helpt in de sneeuw, eens je aan het rijden bent.
oke thx morgen eens proberen
is waarschijnlijk door ESP dat ik niet echt kan eum glijden op de parking ... is alsof ik stilval , enne is niet plezant zunne
aja als ge de plaats hebt en je kan nergens tegen glijden binnen een straal van 50 meter moet ge u toch eens laten gaan he op een parking
is waarschijnlijk door ESP dat ik niet echt kan eum glijden op de parking ... is alsof ik stilval , enne is niet plezant zunne
aja als ge de plaats hebt en je kan nergens tegen glijden binnen een straal van 50 meter moet ge u toch eens laten gaan he op een parking
Let daar toch maar mee op. Schuiven is niet iets wat je vanzelf kan.
Comment