Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenJa maar als je met een RWD auto onderweg bent ben je daar toch op bedacht? Allez, ik toch ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenIk ook, maarja blijkbaar niet iedereen. 't Is serieus opletten met RWD bij dit weer. DSC zet ik dan altijd af.), zonder DSC moet je veel meer op je hoede zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenJa? Wat is het voordeel daarvan? Ik laat het meestal opstaan, tenzij ik bewust even de speelvogel wil uithangen. In mijn ervaring weerhoudt de DSC je er toch van dat je per ongeluk domme dingen gaat doen (zoals teveel gas geven op een recht stuk), zonder DSC moet je veel meer op je hoede zijn.
Ik las daarnet nog een post van gTa hierover: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3251
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichtentwas plezant vanmorgen
En er was goed gestrooid
er was nauwelijks gestrooid
Op de steenweg werd 30 gereden door een of andere pee klak, dan maar m'n route aangepast. Straten waar nog niemand had gereden
Heb nog nooit zo goed geamuseerd op een eerste schooldag na een vakantie
Comment
-
Na een uur te rijden van westerlo naar brussel, stond het verkeer vast in Aarschot (gewone weg).
Omdat ik nog maar 1/3 van de weg gedaan had en het vooruitzicht niet goed was, ben ik maar teruggekeerd en een dag verlof gepakt. Ik raakte overigens overal makkelijk door zonder electronica en met winterbanden, helaas kon dat niet gezegd worden over de andere mensen (ze reden eigenlijk allemaal in de weg).
Nuja, dagje thuis, heb al wat binnenbaantjes gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenIk heb dit meermaals geprobeerd op aanraden van mijn oom. DSC grijpt veel te vaak in bij mij op sneeuw, wat het onveiliger maakt. Met DSC af vind ik dat het bij sneeuw veiliger en beter gaat. Natuurlijk moet je dan echt wel goed opletten bij het gasgeven.
Om donutjes te maken op een parking kan je het wel best uitzetten natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenJa? Wat is het voordeel daarvan? Ik laat het meestal opstaan, tenzij ik bewust even de speelvogel wil uithangen. In mijn ervaring weerhoudt de DSC je er toch van dat je per ongeluk domme dingen gaat doen (zoals teveel gas geven op een recht stuk), zonder DSC moet je veel meer op je hoede zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenIk ook, maarja blijkbaar niet iedereen. 't Is serieus opletten met RWD bij dit weer. DSC zet ik dan altijd af.Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenIk heb altijd gehoord: sneeuw of ijs en dus gladde ondergrond: DSC af. Ik rij zo gewoon de hele weg dan.
Vergis je ook niet hè. Mijn E39 wordt dit jaar 12 jaar, DSC van toen =/= DSC op bv. jouw eendAls je wil vertrekken met DSC op in de sneeuw ben je wel even bezig, want die DSC blokkeert gewoon constant alles. Ik vermoed dat dat bij die nieuwere BMW's nu een pak beter is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenfak hier is het waardeloos
Edit: Denk dat ik eens richting Turnhout en kanten ga rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhier regent het nu, waardoor er nog zo'n cm ligt. bagger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhier regent het nu, waardoor er nog zo'n cm ligt. bagger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHier is het voorlopig nog zoals op Carlito's foto's.
Straks eens buiten gaan.
Comment
-
Hier in NL - Eindhoven op onze parking lag er 15 cm sneeuw.
Ze hebben de parking moeten vrijmaken met een sneeuwruimer. Dat resulteerde in een paar aardige hopen sneeuw.
Natuurlijk kan je zo'n mooie witte parking daar niet onaangeroerd laten liggen dus een beetje gek doen op de parking
Comment
Comment