Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
    Niet zo moeilijk hoor, even te hard op het gas en de achterkant breekt uit en als je dan niet corrigeert, is 't van dat. Die zomerbanden hoeven dan helemaal niet kaal te zijn.
    Ja maar als je met een RWD auto onderweg bent ben je daar toch op bedacht? Allez, ik toch ...
    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
      Ja maar als je met een RWD auto onderweg bent ben je daar toch op bedacht? Allez, ik toch ...
      Ik ook, maarja blijkbaar niet iedereen. 't Is serieus opletten met RWD bij dit weer. DSC zet ik dan altijd af.
      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• fuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!

ben weg

toedels!

Comment

• ohja

Comment

• Hou hem heel he

Comment

Ik ook, maarja blijkbaar niet iedereen. 't Is serieus opletten met RWD bij dit weer. DSC zet ik dan altijd af.
              Ja? Wat is het voordeel daarvan? Ik laat het meestal opstaan, tenzij ik bewust even de speelvogel wil uithangen. In mijn ervaring weerhoudt de DSC je er toch van dat je per ongeluk domme dingen gaat doen (zoals teveel gas geven op een recht stuk ), zonder DSC moet je veel meer op je hoede zijn.
              AutoMinded.be

Comment

Ja? Wat is het voordeel daarvan? Ik laat het meestal opstaan, tenzij ik bewust even de speelvogel wil uithangen. In mijn ervaring weerhoudt de DSC je er toch van dat je per ongeluk domme dingen gaat doen (zoals teveel gas geven op een recht stuk ), zonder DSC moet je veel meer op je hoede zijn.
                Ik heb dit meermaals geprobeerd op aanraden van mijn oom. DSC grijpt veel te vaak in bij mij op sneeuw, wat het onveiliger maakt. Met DSC af vind ik dat het bij sneeuw veiliger en beter gaat. Natuurlijk moet je dan echt wel goed opletten bij het gasgeven.

Ik las daarnet nog een post van gTa hierover: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3251

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                  twas plezant vanmorgen
                  En er was goed gestrooid
                  twas plezant vanmorgen
                  er was nauwelijks gestrooid

Op de steenweg werd 30 gereden door een of andere pee klak, dan maar m'n route aangepast. Straten waar nog niemand had gereden
                  Heb nog nooit zo goed geamuseerd op een eerste schooldag na een vakantie
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Na een uur te rijden van westerlo naar brussel, stond het verkeer vast in Aarschot (gewone weg).

Omdat ik nog maar 1/3 van de weg gedaan had en het vooruitzicht niet goed was, ben ik maar teruggekeerd en een dag verlof gepakt. Ik raakte overigens overal makkelijk door zonder electronica en met winterbanden, helaas kon dat niet gezegd worden over de andere mensen (ze reden eigenlijk allemaal in de weg).

Nuja, dagje thuis, heb al wat binnenbaantjes gedaan
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

Ik heb dit meermaals geprobeerd op aanraden van mijn oom. DSC grijpt veel te vaak in bij mij op sneeuw, wat het onveiliger maakt. Met DSC af vind ik dat het bij sneeuw veiliger en beter gaat. Natuurlijk moet je dan echt wel goed opletten bij het gasgeven.
                      Ik dacht dat het enkel nut had om DSC uit te schakelen als je op een erg gladde ondergrond moet vertrekken, of als je in erg diepe sneeuw moet rijden, dan grijpt DSC soms wat te vroeg in waardoor je niet genoeg tractie hebt en je kan blijven steken.

Om donutjes te maken op een parking kan je het wel best uitzetten natuurlijk
                      AutoMinded.be

Comment

• Ik heb altijd gehoord: sneeuw of ijs en dus gladde ondergrond: DSC af. Ik rij zo gewoon de hele weg dan.

Vergis je ook niet hè. Mijn E39 wordt dit jaar 12 jaar, DSC van toen =/= DSC op bv. jouw eend

Comment

• fak hier is het waardeloos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                            Ik heb altijd gehoord: sneeuw of ijs en dus gladde ondergrond: DSC af. Ik rij zo gewoon de hele weg dan.

Vergis je ook niet hè. Mijn E39 wordt dit jaar 12 jaar, DSC van toen =/= DSC op bv. jouw eend
                            Ik heb ook een E39 520i gehad, en daar kan je idd beter die DSC af zetten... Het is nog zo'n oud systeem van alles of niks Als je wil vertrekken met DSC op in de sneeuw ben je wel even bezig, want die DSC blokkeert gewoon constant alles. Ik vermoed dat dat bij die nieuwere BMW's nu een pak beter is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              fak hier is het waardeloos
                              Hier is het ook niet echt voor te zeggen super... 4-5 cm ofzo, maar je moet echt al de binnenbaantjes gaan opzoeken... Bij Carlito ligt er wel een pak zo te zien

Edit: Denk dat ik eens richting Turnhout en kanten ga rijden

Comment

• hier regent het nu, waardoor er nog zo'n cm ligt. bagger.

Comment

hier regent het nu, waardoor er nog zo'n cm ligt. bagger.
                                  ijzel is ook schuiven hoor

Comment

hier regent het nu, waardoor er nog zo'n cm ligt. bagger.
                                    Da's wel int zak gezet

Comment

• Hier is het voorlopig nog zoals op Carlito's foto's.
                                      Straks eens buiten gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        Hier is het voorlopig nog zoals op Carlito's foto's.
                                        Straks eens buiten gaan.
                                        een fernand van sneeuw maken?

Comment

• Hier in NL - Eindhoven op onze parking lag er 15 cm sneeuw.

Ze hebben de parking moeten vrijmaken met een sneeuwruimer. Dat resulteerde in een paar aardige hopen sneeuw.
                                          Natuurlijk kan je zo'n mooie witte parking daar niet onaangeroerd laten liggen dus een beetje gek doen op de parking

Comment

Working...
                                          X