Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wist niet dat er zo veel sneeuw ging vallen :

Comment

• Hier amper iets..

Comment

• Hier ligt nog veel meer. Sneeuwschuivers zijn bezig Echt cool... zal zo sneeuw gaan ruimen en dan een foto nemen.
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Den deze staat nog op zomersloefen én ik liet DSC opstaan. Niet dat dat iets uitmaakte: DSC op een M is al wat lui

Comment

• foto apparaat is plat.
            Hier zijn toch redelijk wa hellingen, en zo alsmaar een steilere zoeken en proberen op te geraken.1 niet op geraakt toch redelijk lang geprobeerd= redelijk wa rubber versleten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              fak hier is het waardeloos
              ahahahaha

loser

dan koop je al een quattro en woon je nog op de verkeerde plaats

Hier ligt het zowat gelijk bij Carlo, een kleine 10cm ofzo.

Comment

• µGadver,

vanmorgen Tongeren - Hasselt: 1u20min.

10 à 11cm sneeuw, en die blijft deftig liggen, temperatuur negatief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                  ahahahaha

loser

dan koop je al een quattro en woon je nog op de verkeerde plaats

Hier ligt het zowat gelijk bij Carlo, een kleine 10cm ofzo.

ik denk evengoed nog nét iets minder frustrerend dan gewoon NIETS hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                    Ik heb ook een E39 520i gehad, en daar kan je idd beter die DSC af zetten... Het is nog zo'n oud systeem van alles of niks Als je wil vertrekken met DSC op in de sneeuw ben je wel even bezig, want die DSC blokkeert gewoon constant alles. Ik vermoed dat dat bij die nieuwere BMW's nu een pak beter is...
                    Antispin zet je idd beter af, anders geraak je gewoon niet weg. Stabiliteitscontrole...autoliefhebbers die weten waarmee ze bezig zijn zullen dit idd afzetten, maar ik ben toch gerustgesteld door het idee dat de meerderheid van de mensen die nu op de baan zit wél stabiliteitscontrole heeft. Want Belgen en sneeuw...

Sffs moet ik weg met de Lupo. Die staat hier als enige wagen thuis nog op zomersloefen, supersmalle eco-bandjes....'k ben eens benieuwd, maar ik vrees er wat voor

Comment

ik denk evengoed nog nét iets minder frustrerend dan gewoon NIETS hebben
                      huh?

ik heb drie FWD's ter beschikking, waarvan eentje over een erg goede handrem beschikt.

fustraties zijn alom afwezig hier!

Comment

• Kaka.

Khad moeten opstaan om 4 uur deze ochtend.

Comment

• Rallywagens in de sneeuw hebben ook van die supersmalle bandjes, no stress

Comment

Antispin zet je idd beter af, anders geraak je gewoon niet weg. Stabiliteitscontrole...autoliefhebbers die weten waarmee ze bezig zijn zullen dit idd afzetten, maar ik ben toch gerustgesteld door het idee dat de meerderheid van de mensen die nu op de baan zit wél stabiliteitscontrole heeft. Want Belgen en sneeuw...

Sffs moet ik weg met de Lupo. Die staat hier als enige wagen thuis nog op zomersloefen, supersmalle eco-bandjes....'k ben eens benieuwd, maar ik vrees er wat voor
                            succes

Ik rijd met een s40 van 2000 met 185 eronder.

GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN GRIP nix!

Comment

• Ik ga me een douchke pakken, iets eten en de E30 van stal halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                Ik ga me een douchke pakken, iets eten en de E30 van stal halen
                                hoe ligt het daar tegen antwerpen?

zou er in ollak nog liggen?

Comment

huh?

ik heb drie FWD's ter beschikking
                                  ik weet genoeg.

Comment

huh?

ik heb drie FWD's ter beschikking, waarvan eentje over een erg goede handrem beschikt.

fustraties zijn alom afwezig hier!
                                    Handrem is nice nu

Neen mij niets dan geërgerd deze morgend omdat 99% van de bestuurders janetten zijn met dit weer.
                                    Speciaal de niet gestrooide kleine wegen opgezocht want als de baan gestrooid was stond je toch aan te schijven in een km's lange rij.
                                    Snappen wie snappen kan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                      succes

Ik rijd met een s40 van 2000 met 185 eronder.

GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN GRIP nix!

waar ik eigenlijk nog het meeste bang voor ben, is de oprit. Gladde kasseien, en licht hellend. Een paar jaar terug eens geprobeerd toen het gesneeuwd had, mét zomerbanden, en ik geraakte er niet op.

Nu moet ik er af, dus ik hoop dat ik niet naar beneden schuif en tegen de brievenbus knal

Comment

wees maar zeker, dat er daa reen pakske ligt... alhoewel... in ekeren wasset ook gene vette

Comment

Hier spierwit

Geen idee...

Comment

Working...
                                          X