Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
foto apparaat is plat.
Hier zijn toch redelijk wa hellingen, en zo alsmaar een steilere zoeken en proberen op te geraken.1 niet op geraakt toch redelijk lang geprobeerd= redelijk wa rubber versleten
Ik heb ook een E39 520i gehad, en daar kan je idd beter die DSC af zetten... Het is nog zo'n oud systeem van alles of niks Als je wil vertrekken met DSC op in de sneeuw ben je wel even bezig, want die DSC blokkeert gewoon constant alles. Ik vermoed dat dat bij die nieuwere BMW's nu een pak beter is...
Antispin zet je idd beter af, anders geraak je gewoon niet weg. Stabiliteitscontrole...autoliefhebbers die weten waarmee ze bezig zijn zullen dit idd afzetten, maar ik ben toch gerustgesteld door het idee dat de meerderheid van de mensen die nu op de baan zit wél stabiliteitscontrole heeft. Want Belgen en sneeuw...
Sffs moet ik weg met de Lupo. Die staat hier als enige wagen thuis nog op zomersloefen, supersmalle eco-bandjes....'k ben eens benieuwd, maar ik vrees er wat voor
Antispin zet je idd beter af, anders geraak je gewoon niet weg. Stabiliteitscontrole...autoliefhebbers die weten waarmee ze bezig zijn zullen dit idd afzetten, maar ik ben toch gerustgesteld door het idee dat de meerderheid van de mensen die nu op de baan zit wél stabiliteitscontrole heeft. Want Belgen en sneeuw...
Sffs moet ik weg met de Lupo. Die staat hier als enige wagen thuis nog op zomersloefen, supersmalle eco-bandjes....'k ben eens benieuwd, maar ik vrees er wat voor
ik heb drie FWD's ter beschikking, waarvan eentje over een erg goede handrem beschikt.
fustraties zijn alom afwezig hier!
Handrem is nice nu
Neen mij niets dan geërgerd deze morgend omdat 99% van de bestuurders janetten zijn met dit weer.
Speciaal de niet gestrooide kleine wegen opgezocht want als de baan gestrooid was stond je toch aan te schijven in een km's lange rij.
Snappen wie snappen kan
waar ik eigenlijk nog het meeste bang voor ben, is de oprit. Gladde kasseien, en licht hellend. Een paar jaar terug eens geprobeerd toen het gesneeuwd had, mét zomerbanden, en ik geraakte er niet op.
Nu moet ik er af, dus ik hoop dat ik niet naar beneden schuif en tegen de brievenbus knal
Comment