Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
waar ik eigenlijk nog het meeste bang voor ben, is de oprit. Gladde kasseien, en licht hellend. Een paar jaar terug eens geprobeerd toen het gesneeuwd had, mét zomerbanden, en ik geraakte er niet op.
Nu moet ik er af, dus ik hoop dat ik niet naar beneden schuif en tegen de brievenbus knal
Gewoon rijden waar het nog verse sneeuw is en aan ne peruur naar beneden,gewoon tijd nemen lukt wel
ik denk evengoed nog nét iets minder frustrerend dan gewoon NIETS hebben
Ela! Als ik het prak, heb ik er ook geen kosten van, tis toch niet van mij
Net het beest wat proberen uithangen met de Espace.
Kheb gevonden hoe de handrem tijdens het rijden op te trekken zonder dat computer zegt "dat mag nu niet"
Maar daar is nog geen fuck aan, want na een tijdje lost die automatisch weer.
Onze licht hellende oprit was wel teveel om naar boven te rijden met ESP op
Met die mentaliteit kan je met élke wagen fun hebben Anders is het meestal zonde van de auto
Mja oké, je hebt fun hebben en je hebt overdrijven eh
Als je denkt van "als ik het ook plooi tegen iets of iemand, maakt niet uit want 't is toch ni van mij" dan denk ik persoonlijk dat je al redelijk gevaarlijk bezig bent
Maar hey, mijn probleem niet
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment