Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hmm dan rij ik vanmiddag mss wel eens tot daar met de camera

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      waar ik eigenlijk nog het meeste bang voor ben, is de oprit. Gladde kasseien, en licht hellend. Een paar jaar terug eens geprobeerd toen het gesneeuwd had, mét zomerbanden, en ik geraakte er niet op.

Nu moet ik er af, dus ik hoop dat ik niet naar beneden schuif en tegen de brievenbus knal

Gewoon rijden waar het nog verse sneeuw is en aan ne peruur naar beneden,gewoon tijd nemen lukt wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        ik weet genoeg.
        ja.

Liever een FWD + handrem + dichtgesneeuwde wegen dan met een Quatro in de regen gaan zitten bollen

Comment

• op regen/ijzel kan ik ook spelen hoor

Comment

• Ik heb een gigantisch dom idee!

Als we nu is het mobiletje van mijn klein broertje van stal halen,isda geestig in de sneeuw?

Comment

op regen/ijzel kan ik ook spelen hoor
              blablablablabla

en toen we een tijdje terug naar F gingen toen daar een pak sneeuw lag zagen we onze quattroheld niet hé.

(bij deze: sorry daarvoor Steve )

Comment

hmm dan rij ik vanmiddag mss wel eens tot daar met de camera

Ik ook.

Hopelijk valt daar nog wat te driften.

Rond 14.30u daar ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  Ik heb een gigantisch dom idee!

Als we nu is het mobiletje van mijn klein broertje van stal halen,isda geestig in de sneeuw?
                  ik heb een gigantisch dom idee!

Als ik nu eens met m'n broer z'n kart naar school ga, isda geestig in de sneeuw?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Ik ook.

Hopelijk valt daar nog wat te driften.

Rond 14.30u daar ofzo?
                    cvaa, usual spot?

Comment

Als ik nu eens met m'n broer z'n kart naar school ga, isda geestig in de sneeuw?
                      wie is er hier nu het hopeloos geval

Comment

cvaa, usual spot?

sgoe.

Comment

wie is er hier nu het hopeloos geval

spijkertjes in die banden kloppen en goan!

moet wel belachelijk vet zijn volgens mij

Comment

Gast da is briljant!

met een kartje moet da toch nog doenbaar zijn?

Comment

ik denk evengoed nog nét iets minder frustrerend dan gewoon NIETS hebben
                              Ela! Als ik het prak, heb ik er ook geen kosten van, tis toch niet van mij

Net het beest wat proberen uithangen met de Espace.
                              Kheb gevonden hoe de handrem tijdens het rijden op te trekken zonder dat computer zegt "dat mag nu niet"

Maar daar is nog geen fuck aan, want na een tijdje lost die automatisch weer.

Onze licht hellende oprit was wel teveel om naar boven te rijden met ESP op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Ela! Als ik het prak, heb ik er ook geen kosten van, tis toch niet van mij
                                Mooie mentaliteit Carlo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Mooie mentaliteit Carlo!
                                  Ja eig

Volvo hebben mijn ouders betaalt voor mij,denk alleen dak gene nieuwe zou krijgen.
                                  Dus het ik rijd wel met het idee,magda ni plooien magda ni plooien.

Moe wel chill zijn,rijden me het gedacht dat het toch ni uitmaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Mooie mentaliteit Carlo!
                                    Echt he

Met die mentaliteit kan je met élke wagen fun hebben Anders is het meestal zonde van de auto

1 ding moet wel gezegd: Winterbanden sucken écht, veel te veel grip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten

Moe wel chill zijn,rijden me het gedacht dat het toch ni uitmaakt
                                      Welkom in de wereld der leasekrel-rijders

Omnium

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Met die mentaliteit kan je met élke wagen fun hebben Anders is het meestal zonde van de auto
                                        Mja oké, je hebt fun hebben en je hebt overdrijven eh

Als je denkt van "als ik het ook plooi tegen iets of iemand, maakt niet uit want 't is toch ni van mij" dan denk ik persoonlijk dat je al redelijk gevaarlijk bezig bent
                                        Maar hey, mijn probleem niet

Comment

• FUUUUN

Bijgevoegde Bestanden
                                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Working...
                                          X