Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ^^zalige sig btw

Ik kijk wel niet uit naar de ijspiste vanavond
    Al die sneeuw gaat aangevroren zijn..

Comment

• Pfff hier ligt er op sommige plaatsen 1mm ofzo
      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
        ^^zalige sig btw

Ik kijk wel niet uit naar de ijspiste vanavond
        Al die sneeuw gaat aangevroren zijn..
        thx. chuck norris facts zijn echt lachen.
        deze is bv nog een goei:
        "Chuck Norris invented black. In fact, he invented the entire spectrum of visible light. Except pink. Tom Cruise invented pink."

hebt gij eigenlijk geen quattro op den audi? dan is schaatsen een kou kunstje. die audi's zijn daarvoor gemaakt
        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Deze gaat vandaag nergens meer heen met z'n zomerbandjes... de straat is net een ijsbaan

Comment

• zalig al dat sneeuwpret maar hier aan de kust is er 0,0 sneeuw!!

Comment

• Comment

• Euh is die carport nog niet helemaal af misschien?
                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten

ligt daar geen dak op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten

haha daar sta je dan met je besneeuwde cab

Comment

• ff wat gaan spelen met de cabrio op een parking. Dat ding heeft amper grip...zat zelfs bijna vast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                        haha daar sta je dan met je besneeuwde cab
                        Dat heeft ook z'n charmes.

Comment

• Fuck, ik ga zo hard niet weg geraken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Fuck, ik ga zo hard niet weg geraken .

Dude woont gij in een park ofzo?

Comment

• Blijkbaar heeft Genk zo een beetje lam gelegen.

M'n pa is met 10-15km/u naar het werk gereden en de op de meeste plekken werd er niet gestrooid + veel sneeuw = moet wel chaotisch geweest zijn. Nu zijn de wegen wel weer berijdbaar heb ik gehoord.

Comment

• Nee het park is hier 200 meter vandaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Fuck, ik ga zo hard niet weg geraken .
                                  Ik ook niet
                                  M'n moeder moet zo weg met de Eos, maar de MINI staat vooraan en heeft 0.0 grip in de sneeuw + de straat is echt superglad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
                                    Ik ook niet
                                    M'n moeder moet zo weg met de Eos, maar de MINI staat vooraan en heeft 0.0 grip in de sneeuw + de straat is echt superglad.
                                    mini ff dumpen in de voorhof

Comment

• Grappig, ik heb al van 3 kennissen gehoord dat ze van de baan gegleden zijn, alle drie vrouwen
                                      AutoMinded.be

Comment

• sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                          Antispin zet je idd beter af, anders geraak je gewoon niet weg. Stabiliteitscontrole...autoliefhebbers die weten waarmee ze bezig zijn zullen dit idd afzetten, maar ik ben toch gerustgesteld door het idee dat de meerderheid van de mensen die nu op de baan zit wél stabiliteitscontrole heeft. Want Belgen en sneeuw...

Sffs moet ik weg met de Lupo. Die staat hier als enige wagen thuis nog op zomersloefen, supersmalle eco-bandjes....'k ben eens benieuwd, maar ik vrees er wat voor
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichten
                                          Handrem is nice nu

Neen mij niets dan geërgerd deze morgend omdat 99% van de bestuurders janetten zijn met dit weer.
                                          Speciaal de niet gestrooide kleine wegen opgezocht want als de baan gestrooid was stond je toch aan te schijven in een km's lange rij.
                                          Snappen wie snappen kan
                                          Echt he, de meesten hebben geen flauw benul van waar ze moeten oppassen en waar ze kunnen doorrijden, ze rijden overal even traag En voorbijsteken probeer ik toch maar niet

Juist wat gaan spelen in Westmalle, ligt ook toch een pak... Parking gevonden waar nog geen kat was geweest en gaan Velgen zaten vol sneeuw en aan de zijkant hing meer dan aan de rest van de auto

Comment

Working...
                                          X