Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik kijk wel niet uit naar de ijspiste vanavond
Al die sneeuw gaat aangevroren zijn..
thx. chuck norris facts zijn echt lachen.
deze is bv nog een goei:
"Chuck Norris invented black. In fact, he invented the entire spectrum of visible light. Except pink. Tom Cruise invented pink."
hebt gij eigenlijk geen quattro op den audi? dan is schaatsen een kou kunstje. die audi's zijn daarvoor gemaakt
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
M'n pa is met 10-15km/u naar het werk gereden en de op de meeste plekken werd er niet gestrooid + veel sneeuw = moet wel chaotisch geweest zijn. Nu zijn de wegen wel weer berijdbaar heb ik gehoord.
Antispin zet je idd beter af, anders geraak je gewoon niet weg. Stabiliteitscontrole...autoliefhebbers die weten waarmee ze bezig zijn zullen dit idd afzetten, maar ik ben toch gerustgesteld door het idee dat de meerderheid van de mensen die nu op de baan zit wél stabiliteitscontrole heeft. Want Belgen en sneeuw...
Sffs moet ik weg met de Lupo. Die staat hier als enige wagen thuis nog op zomersloefen, supersmalle eco-bandjes....'k ben eens benieuwd, maar ik vrees er wat voor
Neen mij niets dan geërgerd deze morgend omdat 99% van de bestuurders janetten zijn met dit weer.
Speciaal de niet gestrooide kleine wegen opgezocht want als de baan gestrooid was stond je toch aan te schijven in een km's lange rij.
Snappen wie snappen kan
Echt he, de meesten hebben geen flauw benul van waar ze moeten oppassen en waar ze kunnen doorrijden, ze rijden overal even traag En voorbijsteken probeer ik toch maar niet
Juist wat gaan spelen in Westmalle, ligt ook toch een pak... Parking gevonden waar nog geen kat was geweest en gaan Velgen zaten vol sneeuw en aan de zijkant hing meer dan aan de rest van de auto
Comment