Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• ohja, en uitschakelbaar abs is een zegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als je achteruit rijdt met een RWD heb je eigenlijk een FWD he
        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten

Echt hé, anders had ik daar nooit weggeraakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten

Duuuuus als je achteruit rijdt met een FWD heb je eigenlijke een RWD

O MY GOOOOOD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
              Net het verschil tussen quattro en RWD gaan testen... Oftewel porky vs LL.

Hilarisch
              mong! kom liever mijn parking eens schoonploegen
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
                Deze gaat vandaag nergens meer heen met z'n zomerbandjes... de straat is net een ijsbaan

huh?

de pret begint nu net met zomerbandjes

Comment

• Ik was bijna ingesneeuwd met mijn 2tje.

Daarnet ff een toerke gaan doen maar ik was rap terug. Nergens gene grip te vinden en driften van bocht tot bocht tegen een waanzinnige snelheid van wel 10km/u.

Ik ben eens curieus voor strak als ik naar het werk moet en alles goed is aangevrozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                    Blijkbaar heeft Genk zo een beetje lam gelegen.

M'n pa is met 10-15km/u naar het werk gereden en de op de meeste plekken werd er niet gestrooid + veel sneeuw = moet wel chaotisch geweest zijn. Nu zijn de wegen wel weer berijdbaar heb ik gehoord.
                    verre van allemaal.... de grote banen wel, de kleintjes zijn allemaal ongeruimd. En velen nog maagdelijk wit onbereden, ik denk dat de mensen die hier op de buiten wonen de baan niet zijn opgedurfd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      Net het verschil tussen quattro en RWD gaan testen... Oftewel porky vs LL.

Hilarisch
                      Als er niet iets of wat asfalt bloot lag was 't echt hopeloos

Hopeloos doch leuk!

Comment

• ik heb wel even een klein beetje hulp nodig gehad

op één of ander boerenwegje was er een oudere kerel met een slopel en een remork er achter in de gracht gesukkeld. Zo'n bochtig wegje met een bol wegdek....

Ik zet me aan de kant, vraag even of ik iets kan doen en wil dan terug vertrekken...maar wat ik ook deed, voor of achteruit, hoe ik ook aan m'n stuur draaide, ik schoof telkens meer naar links richting gracht.

Die man heeft dan even een klein duwtje naar rechts gegeven en daar gingen we weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                          ik heb wel even een klein beetje hulp nodig gehad

op één of ander boerenwegje was er een oudere kerel met een slopel en een remork er achter in de gracht gesukkeld. Zo'n bochtig wegje met een bol wegdek....

Ik zet me aan de kant, vraag even of ik iets kan doen en wil dan terug vertrekken...maar wat ik ook deed, voor of achteruit, hoe ik ook aan m'n stuur draaide, ik schoof telkens meer naar links richting gracht.

Die man heeft dan even een klein duwtje naar rechts gegeven en daar gingen we weer
                          sorry maar....

Comment

• damn we had fun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              sorry maar....
                              ja hey, kan ik niets aan doen hé. Zomerbandjes 155 breed enzo. En 10cm sneeuw op de weg. Wat wil je dan

Als ik niet zo vriendelijk was om te stoppen was er uiteraard niets aan de hand.

Slowdriften is wel zalig....insturen op een kruispunt, handrem op en op laten staan, stuurtje dwars en zo 20 à 30m doorschuiven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                damn we had fun

Daar kan ik inkomen!
                                Ik wil winterbandjes!

Comment

• Comment

• Comment

• valt meeee

Comment

• Altijd leuk sneeuw...maar toch niet in het stad...Hoe sommige mensen dan rijden...rond punt op tegen 5km/h...ohnee, valt die stil...even proberen te starten...t'lukt nie zegt die dan...daar staat die dan...ongeloofelijk...
                                        En wat me opvalt is dat véél mensen zonder lichten rijden...echt serieus gevaarlijk...
                                        Hier nog een fotoke van deze morgen rond half negen...

Comment

• Wat mij opgevallen is, is dat mensen met deze omstandigheden vooral aan hun zelf denken en niet meer rond hun kijken.

Comment

Working...
                                          X