Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Als je achteruit rijdt met een RWD heb je eigenlijk een FWD he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
O MY GOOOOOD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNet het verschil tussen quattro en RWD gaan testen...Oftewel porky vs LL.
Hilarisch1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk BerichtenDeze gaat vandaag nergens meer heen met z'n zomerbandjes... de straat is net een ijsbaan
de pret begint nu net met zomerbandjes
Comment
-
Ik was bijna ingesneeuwd met mijn 2tje.
Daarnet ff een toerke gaan doen maar ik was rap terug.Nergens gene grip te vinden en driften van bocht tot bocht tegen een waanzinnige snelheid van wel 10km/u.
Ik ben eens curieus voor strak als ik naar het werk moet en alles goed is aangevrozen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenBlijkbaar heeft Genk zo een beetje lam gelegen.
M'n pa is met 10-15km/u naar het werk geredenen de op de meeste plekken werd er niet gestrooid + veel sneeuw = moet wel chaotisch geweest zijn. Nu zijn de wegen wel weer berijdbaar heb ik gehoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNet het verschil tussen quattro en RWD gaan testen...Oftewel porky vs LL.
Hilarisch
Hopeloos doch leuk!
Comment
-
ik heb wel even een klein beetje hulp nodig gehad
op één of ander boerenwegje was er een oudere kerel met een slopel en een remork er achter in de gracht gesukkeld. Zo'n bochtig wegje met een bol wegdek....
Ik zet me aan de kant, vraag even of ik iets kan doen en wil dan terug vertrekken...maar wat ik ook deed, voor of achteruit, hoe ik ook aan m'n stuur draaide, ik schoof telkens meer naar links richting gracht.
Die man heeft dan even een klein duwtje naar rechts gegeven en daar gingen we weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik heb wel even een klein beetje hulp nodig gehad
op één of ander boerenwegje was er een oudere kerel met een slopel en een remork er achter in de gracht gesukkeld. Zo'n bochtig wegje met een bol wegdek....
Ik zet me aan de kant, vraag even of ik iets kan doen en wil dan terug vertrekken...maar wat ik ook deed, voor of achteruit, hoe ik ook aan m'n stuur draaide, ik schoof telkens meer naar links richting gracht.
Die man heeft dan even een klein duwtje naar rechts gegeven en daar gingen we weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtensorry maar....
Als ik niet zo vriendelijk was om te stoppen was er uiteraard niets aan de hand.
Slowdriften is wel zalig....insturen op een kruispunt, handrem op en op laten staan, stuurtje dwars en zo 20 à 30m doorschuiven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendamn we had fun
Daar kan ik inkomen!
Ik wil winterbandjes!
Comment
-
Altijd leuk sneeuw...maar toch niet in het stad...Hoe sommige mensen dan rijden...rond punt op tegen 5km/h...ohnee, valt die stil...even proberen te starten...t'lukt nie zegt die dan...daar staat die dan...ongeloofelijk...
En wat me opvalt is dat véél mensen zonder lichten rijden...echt serieus gevaarlijk...
Hier nog een fotoke van deze morgen rond half negen...
Comment
Comment