Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarnet moest ik in Mol zijn, toen ik de E34 afkwam in Oud-Turnhout stond er op de grote baan naar Retie al file vanop de brug Ik besluit dus om een gokje te wagen en binnendoor te rijden langs Corsendonck over de boerenbaantjes. Zááálig gewoon ... nergens gestrooid, geen andere auto in de buurt en op sommige plaatsen bijna maagdelijke sneeuw. De winterbandjes doen het goed, snelheden van 50-60 en met momenten 70 zijn makkellijk aan te houden, in de bochtjes wat minder natuurlijk maar alles blijft mooi beheersbaar.
Wel hallucinant als je nadien op de grote baan komt die volledig vrijgemaakt is, en men massaal aan 30km/h aan het taffelen is
Daarnet moest ik in Mol zijn, toen ik de E34 afkwam in Oud-Turnhout stond er op de grote baan naar Retie al file vanop de brug Ik besluit dus om een gokje te wagen en binnendoor te rijden langs Corsendonck over de boerenbaantjes. Zááálig gewoon ... nergens gestrooid, geen andere auto in de buurt en op sommige plaatsen bijna maagdelijke sneeuw. De winterbandjes doen het goed, snelheden van 50-60 en met momenten 70 zijn makkellijk aan te houden, in de bochtjes wat minder natuurlijk maar alles blijft mooi beheersbaar.
Wel hallucinant als je nadien op de grote baan komt die volledig vrijgemaakt is, en men massaal aan 30km/h aan het taffelen is
Heerlijke baantjes daar . Maar ik mijd ze op dit moment, met gewone zomerbanden.
Ik woon in een doodlopende straat en net bij ons begint er een bergje. Er zijn nog 4 huizen op die berg en er staan ondertussen al 4 auto's benden bij ons
hehe, ik heb daarnet (rond 18h10) ook de binnebaantjes gedaan van corsendonk, begonnen in kasterlee tot in oud turnhout...
zalige baantjes.
paar keer goed geschoven, handfrings kunne uitvoeren
Comment