West-Vlaanderen heeft ook een heel klein beetje sneeuw ontvangen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
-
Mijn madam wist me zonet via mail te vertellen dat het in het centrum BXL ook bezig is2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenMijn madam wist me zonet via mail te vertellen dat het in het centrum BXL ook bezig is
Ma gdv ik lig just tss erembodegem en brussel en hier doet da echt niets e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk BerichtenGearriveerd op school:
Beestje hangt vol zout. Komen ze ook nog langs mij rijdenNiet goed voor de lak zeker? Maar hoe ga ik dat eraf krijgen, afspuiten is een no go met deze temperaturen, anders heb ik een ijsblokje
Wachten tot het niet meer vriest wsl?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenVet Wannes!
Hier dus niets, 0, zero sneeuw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
resultaat na een halfuurtje sneeuwdriften bij -21°
Zalig! Precies foto's van prototypes aan de poolcirkel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk BerichtenBrugge valt uit de prijzenHet is hier snikheet bij wijze van spreken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenHier is het ook goe bezigPowered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Minder fraaie foto, ongelukje tegen boom gistere om 23.00 hier voor de deur en (in de bocht)
Niet de auto van ouders! hoor!
En ook ni van mij, ben 15.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenM Bekijk BerichtenMinder fraaie foto, ongelukje tegen boom gistere om 23.00 hier voor de deur en (in de bocht)
Niet de auto van ouders! hoor!
En ook ni van mij, ben 15.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDat is dus altijd zo hé verdomme!Het is hier snikheet bij wijze van spreken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenWest-Vlaanderen = dikke 0,0cm
Bij mij toch
altijd van dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenBij ons nog altijd veel sneeuw, en... geen zout
Comment
Comment