Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenBij een nieuwe auto zal dat allemaal wel mooi werken, wacht eens tot hij een paar jaar oud is en wat km's gelopen heeft. Waarom zou ik die garagist niet geloven? We hebben de proef op de som genomen bij de Citroën(natuurlijk geen moderne diesel), maar toen startte de auto toch maar.
-Mijn tante rijdt al 180 000km met een TDI en ze heeft dat ding nooit laten voorgloeien en er is nog niks kapot aan geweest.
-BMW 520d e60 40 000km van een kameraad me heeft comforttoegang dus hij moet enkel op start drukken dus wagen kan nog niet eens voorgloeien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJa eerste keer dat die zo start normaal is die direct weg.
Q7 doet er best wel lang over om te starten bij alle weersomstandigheden,hebben jullie er ook last van?
Was al zo van 'm nieuw geleverd was
Nee soms duurt het wel eens meer dan één sec. voordat de wijzer naar +1200 tr/min schiet en daar draait hij dan nog enkele seconden over. Dan zakt hij naar zijn normale ralenti.
Ik had hier eens een filmpje gezet van de koudstart vd Q7:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk kan je zo massa's voorbeelden geven van mensen die hun auto niet voorgloeien en niks problemen hebben.
-Mijn tante rijdt al 180 000km met een TDI en ze heeft dat ding nooit laten voorgloeien en er is nog niks kapot aan geweest.
-BMW 520d e60 40 000km van een kameraad me heeft comforttoegang dus hij moet enkel op start drukken dus wagen kan nog niet eens voorgloeien?
- Intern zal die E60 toch wel voorgloeien, denk ik. Je zei juist nog: enkel voorgloeien bij zeer lage temperaturen, wat als die temperaturen nu zo laag zijn en die bmw gloeit niet voor(ah neen, want hij moet enkel op start drukken), dan krijgt hij zijn auto niet gestart?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
ik pak de frod, normaal gezien.
Maar als we effectief maar met drie zijn.... maybe toch de eend in dat geval? iig het goedkoopste. Moeten we alleen zien of een paar ski's, een snowboard en materiaal van 3 man daar gemakkelijk in past.de koffer en deels achterbank zit al vol als ik naar peer of langraaf ga...
En ski's ... zo lang is die auto ni dan moeten we de koffer maar open laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk kan je zo massa's voorbeelden geven van mensen die hun auto niet voorgloeien en niks problemen hebben.
Zal bij die 520d niet anders zijn, ofwel voorgloeien bij het ontgrendelen, ofwel bij het op de startknop duwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichtende koffer en deels achterbank zit al vol als ik naar peer of langraaf ga...
En ski's ... zo lang is die auto ni dan moeten we de koffer maar open laten
heb je dakrails? ik heb wel nog een skibox in het geval dat....
Comment
-
Vind het zo moeilijk om eerst te voorgloeien en dan de motor te starten Gans raar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenoké de mondeo it will be
heb je dakrails? ik heb wel nog een skibox in het geval dat....
je moet m'n vraag van die dakrails al niet meer beantwoorden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten- Je auto gaat niet kapot omdat je niet voorgloeit.
- Intern zal die E60 toch wel voorgloeien, denk ik. Je zei juist nog: enkel voorgloeien bij zeer lage temperaturen, wat als die temperaturen nu zo laag zijn en die bmw gloeit niet voor(ah neen, want hij moet enkel op start drukken), dan krijgt hij zijn auto niet gestart?. Startte gewoon moeilijk, hoor ik ze dan altijd zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenmaar dan nog.... 1700km op de achterbank van een 1-serie =
je moet m'n vraag van die dakrails al niet meer beantwoorden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtende Espace heeft ook een handenvrije startkaart en een startknop. Als je instapt en op 'start' duwt, gaat hij nog steeds eerst voorgloeien en dan pas starten.
Zal bij die 520d niet anders zijn, ofwel voorgloeien bij het ontgrendelen, ofwel bij het op de startknop duwen. Zal volgende keer eens zien of het ook zo is bij de 5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJa dat bedoel ik,doet er toch lang over.
Zware machines die Koe siebens
Ik wil wel eens horen hoe dan een X5 start
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenZal bij die 520d niet anders zijn, ofwel voorgloeien bij het ontgrendelen, ofwel bij het op de startknop duwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichtenachterbank? beren horen in de koffer of skibox...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWel handig systeem dat de wagen zelf automatisch voorgloeit voordat 'm start. Zal volgende keer eens zien of het ook zo is bij de 5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenzal wel eigen zijn aan de Q7's eh.
Zware machines die Koe siebens
Ik wil wel eens horen hoe dan een X5 start
Maar sound van een koe sieben vind ik machtiger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenBij men 1 moet ik de laatste dagen telkens enkele seconden op de startknop blijven duwen voor ie start.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtensffs ga je me nog in zoiets steken
Nee ik heb geen trekhaak...
Comment
Comment