Oorspronkelijk geplaatst door Jerred
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEn als je het kaske in het gleufke steekt brandt er dan geen voorgloeilampje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenmoet je die blijven induwen? is dat niet gewoon 'duw' paar seconden wachten en starten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenIk denk blijven duwen maar eigenlijk nog niet getest of hij ook start als ik direct los. Ik blijf eingelijk altijd duwen tot hij gestart is
Nuja, Benz....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenAls ik op de knop druk ja niet als ik de sleutel in het geleufje steek.
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenIk denk blijven duwen maar eigenlijk nog niet getest of hij ook start als ik direct los. Ik blijf eingelijk altijd duwen tot hij gestart isdrukte op start en drukte nadien op m'n koppeling zo start je wagen ook.
Maar normaal gezien kaske erin en één keer kort drukken en klaar is kees.
zonder kaske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenbij een benz is het één korte draai geven, en dan start ie.
Nuja, Benz....Accu niet veel meer waard denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenNja de mijne nietAccu niet veel meer waard denk ik
nah die doet dat naar mijn weten ook nog niet. Vanaf de jaren 90, ik geloof met de C-klasse toen ze naar die infraroodsleutels zijn overgestapt, doen ze dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenTDe nieuwe C en GLK bij mijn weten wel, maar de 203, 210 en de A deden het zeker niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Veldbaantjes1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende 210 van matteus doet het nochtans wel. tik aan de sleutel en de elektronica doet de rest.
Lijkt me vreemd dat een 320 CDI het zou hebben en een 220 niet (allee ja, zoiets onbenulligs dan)
Ben er nochtans zeker van dat hij het niet had, omdat ik altijd de gewoonte heb om met een Mercedessleutel 1 keer te tikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenKnap! Waar heb je die foto getrokken?
Onderaan dat baantje, waar ge terug tussen de huizen komt, ligt een haakse bocht naar links en daar was nog totaal niks gestrooid. Tegen 10 per uur insturen, handrem en dan terug op het gas:inlove
Comment
-
Hier ligt er enkel nog een dun laagje sneeuw als er nog geen auto's zijn overgereden
Maar je kan je er ook op amuseren
(of http://www.youtube.com/watch?v=XZVHV...e=channel_page, zonder muziek, maar met jeugdig West-Vlaams gezever)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenHier ligt er enkel nog een dun laagje sneeuw als er nog geen auto's zijn overgereden
Maar je kan je er ook op amuseren
(of http://www.youtube.com/watch?v=XZVHV...e=channel_page, zonder muziek, maar met jeugdig West-Vlaams gezever)
En knap neergegaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVeldbaantje tussen Membruggen en Spouwen deze morgen.
Onderaan dat baantje, waar ge terug tussen de huizen komt, ligt een haakse bocht naar links en daar was nog totaal niks gestrooid. Tegen 10 per uur insturen, handrem en dan terug op het gas:inlove
ik ben van Nerem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenZalige plaat
En knap neergegaan('t was wel ik niet, ik ben diegene op 0:40
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenheb er deze morgen een nieuwe pinker in gestoken en maar de koetswerkschade laat ik nimmer herstellen. Hij heeft nu bijna 300 000km en ik zou graag de nrplaatsje in de zomer op iets met een groen-ovaal kunnen hangenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenMomenteel zit ik in Erembodegem
Comment
Comment