da's in Aalter :-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenNeeje, geen winterbanden.Wel veel profiel 6mm ofzo.
waarom zou ik dat dan willen kopen als ik op zoek ben naar winterbanden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeust Bekijk BerichtenHier (Helmond NL) sneeuwt het al weer de hele dag. Het is wel zeer minimaal, maar alle beetjes helpen. Sinds maandag ligt hier toch al de hele week 10 cm.
alé ja, er ligt wel een centimetertje of 10.... maar is al ff niets meer uitgevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenah
waarom zou ik dat dan willen kopen als ik op zoek ben naar winterbanden?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeust Bekijk BerichtenHier zijn alle sporen nu weer een beetje opgevuldLosgehts!
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Ik ben heel dat sneeuw/vries gedoe al weer meer dan beu. Mijn velgen zitten vol ijs en dat wil maar niet ontdooien, dus ik heb trillingen voor duusd. En het zijn dichte velgen dus ik kan er niet aan.
Straks eens naar zo'n spuit-je-kar-zelf-af-wash ding rijden. Is dat water een beetje warm?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk ben heel dat sneeuw/vries gedoe al weer meer dan beu. Mijn velgen zitten vol ijs en dat wil maar niet ontdooien, dus ik heb trillingen voor duusd. En het zijn dichte velgen dus ik kan er niet aan.
Straks eens naar zo'n spuit-je-kar-zelf-af-wash ding rijden. Is dat water een beetje warm?
Ik ben blij dat mijn auto binnen kan slapen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk ben heel dat sneeuw/vries gedoe al weer meer dan beu. Mijn velgen zitten vol ijs en dat wil maar niet ontdooien, dus ik heb trillingen voor duusd. En het zijn dichte velgen dus ik kan er niet aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenZou je dat wel doen? Dat water kruipt overal tussen en zal aanvriezen...
Ik ben blij dat mijn auto binnen kan slapen ...
Ik was van zin hem af te spuiten en dan een half uur tegen een deftig tempo droog te rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMja, daar heb je ook weer een punt.
Ik was van zin hem af te spuiten en dan een half uur tegen een deftig tempo droog te rijden...
Comment
-
Straks eens naar zo'n spuit-je-kar-zelf-af-wash ding rijden. Is dat water een beetje warm?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtendroogrijden in vriesweer????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtendroogrijden in vriesweer????
resultaat:
Comment
Comment