Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• da's in Aalter :-)
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      Neeje, geen winterbanden. Wel veel profiel 6mm ofzo.
      ah

waarom zou ik dat dan willen kopen als ik op zoek ben naar winterbanden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeust Bekijk Berichten
        Hier (Helmond NL) sneeuwt het al weer de hele dag. Het is wel zeer minimaal, maar alle beetjes helpen. Sinds maandag ligt hier toch al de hele week 10 cm.
        hier niets noppes nada

alé ja, er ligt wel een centimetertje of 10.... maar is al ff niets meer uitgevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          ah

waarom zou ik dat dan willen kopen als ik op zoek ben naar winterbanden?
          Die gasten met hun 4 pitterkes .... er zit gene logica in!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten

Toepasselijke naam.

En mooie foto's.

Comment

• alé ja, er ligt wel een centimetertje of 10.... maar is al ff niets meer uitgevallen.
              Hier zijn alle sporen nu weer een beetje opgevuld, maar op de wat drukkere wegen blijft het echt niet meer goed liggen. Misschien als er vannacht nog wat valt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeust Bekijk Berichten
                Hier zijn alle sporen nu weer een beetje opgevuld
                nieuwe maken dus Losgehts!

Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• prachtige foto!
                  Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Ik hoop dat het nog gaat sneeuwen en vriezen van de week... ik wil terug een snowmeeting

Comment

• Ik ben heel dat sneeuw/vries gedoe al weer meer dan beu. Mijn velgen zitten vol ijs en dat wil maar niet ontdooien, dus ik heb trillingen voor duusd. En het zijn dichte velgen dus ik kan er niet aan.

Straks eens naar zo'n spuit-je-kar-zelf-af-wash ding rijden. Is dat water een beetje warm?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Ik ben heel dat sneeuw/vries gedoe al weer meer dan beu. Mijn velgen zitten vol ijs en dat wil maar niet ontdooien, dus ik heb trillingen voor duusd. En het zijn dichte velgen dus ik kan er niet aan.

Straks eens naar zo'n spuit-je-kar-zelf-af-wash ding rijden. Is dat water een beetje warm?
                        Zou je dat wel doen? Dat water kruipt overal tussen en zal aanvriezen...

Ik ben blij dat mijn auto binnen kan slapen ...
                        AutoMinded.be

Comment

Ik ben heel dat sneeuw/vries gedoe al weer meer dan beu. Mijn velgen zitten vol ijs en dat wil maar niet ontdooien, dus ik heb trillingen voor duusd. En het zijn dichte velgen dus ik kan er niet aan.

ja hoor, handig als je nu je kar gaat wassen en je handen wat beginnen te bevriezen... gwn ff onder die hogedrukspuit houden dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                            Zou je dat wel doen? Dat water kruipt overal tussen en zal aanvriezen...

Ik ben blij dat mijn auto binnen kan slapen ...
                            Mja, daar heb je ook weer een punt.

Ik was van zin hem af te spuiten en dan een half uur tegen een deftig tempo droog te rijden...

Comment

Mja, daar heb je ook weer een punt.

Ik was van zin hem af te spuiten en dan een half uur tegen een deftig tempo droog te rijden...
                              droogrijden in vriesweer????

Comment

Hier in de buurt zijn alle "spuit-je-kar-zelf-af-wash"-dingen afgesloten
                                1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Wasstraat hier in Herent (leuven) heeft daarvoor nu speciale warm-water reinigers heb ik gezien.

Comment

• Zou je dat ijs niet kunnen wegspuiten dmv perslucht?

Comment

• corsa slip 003verkleint.jpg

En ik heb hier de corsa, de handrem en de sneeuw ook gevonden
                                      Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        Zo lang het -1 ofzo is is dat wel te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          heb ik uitgetest,

resultaat:

Comment

Working...
                                          X