Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
    Echt he... Morgen opnieuw hopelijk.

Krak dezelfde? Is een gekende dan
    Nummerplaat is EIK 900 ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Een Scooby gereden zoals hij bedoeld is

Echt he! En dat vind ik retevet
      Winterbandjes op zoiets, en gaan, moet zalig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
        Nummerplaat is EIK 900 ofzo
        Dat ken ik niet uit het hoofd.
        Maar zoveel rijden er ook niet rond...

Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
        Echt he! En dat vind ik retevet
        Winterbandjes op zoiets, en gaan, moet zalig zijn.
        Winterbandjes??? Ging goed zonder

Comment

Comment

Kheb zijn donuts enzo gefilmd, sebiet uploaden

Comment

• Ik rij al volle 3 dagen met onze jeep wrangler rond in 2wd stand. man man, driften met die jeep is gewoon te heerlijk. Veldwegen waar niemand anders kan komen doorknallen tot ik misschien vast kom te zitten. Dan in 4wd zetten en gewoon verder rijden.

Bij ons in het dorp zijn er ook een paar steile hellingen naar boven. De ene omhooggeraakt in 2wd. De andere was steiler en toch in 4wd moeten doen. Dit beestje amuseert zich rot in dit weer en ik ook...

Driften in 2wd is ook zoveel te vet. De blikken die ik krijg gaan van thumbsup tot verwensen naar de hell ofzo...

Bijgevoegde Bestanden
              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Moet zalig zijn...

Comment

• Comment

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Daarnet meer dan een uur gedaan over 50 meter en dan maar opgegeven. Heel de straat ligt dichtgesneeuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                          Kheb zijn donuts enzo gefilmd, sebiet uploaden
                          Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                          + YouTube Video

Zalige grote parking, vlak, veel plaats...

Ik moest het doen met kleine parking, lichtjes hellend omhoog.
                          Dus ietske minder spectaculair en braafjes.

Daarvoor in industriezone de hoeken afgegleden, maar alleen nogal moeilijk om te filmen...

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• psssht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                              Ik rij al volle 3 dagen met onze jeep wrangler rond in 2wd stand. man man, driften met die jeep is gewoon te heerlijk. Veldwegen waar niemand anders kan komen doorknallen tot ik misschien vast kom te zitten. Dan in 4wd zetten en gewoon verder rijden.

Bij ons in het dorp zijn er ook een paar steile hellingen naar boven. De ene omhooggeraakt in 2wd. De andere was steiler en toch in 4wd moeten doen. Dit beestje amuseert zich rot in dit weer en ik ook...

Driften in 2wd is ook zoveel te vet. De blikken die ik krijg gaan van thumbsup tot verwensen naar de hell ofzo...

Da's zalig! Vorig jaar met een maat en zijn Land Rover SeriesIII in de sneeuw driften dat het geen naam heeft... Dan kom je vast te zitten, denk je van 'ah shit', en dan zet hij hem gewoon in 4WD en rij je gewoon verder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                Bijna heel 't weekend in Leuven gezeten, maar hier ligt idd dubbel zoveel
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Daarna werd ie nog witter.
                                  Maar ik draai wel precies altijd langs zelfde kant. Andere kant was veel minder
                                  Vettt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• dag jon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Da's zalig! Vorig jaar met een maat en zijn Land Rover SeriesIII in de sneeuw driften dat het geen naam heeft... Dan kom je vast te zitten, denk je van 'ah shit', en dan zet hij hem gewoon in 4WD en rij je gewoon verder!
                                        ik kan me geen betere kar voorstellen voor dit weer. Het feit alleen al dat hier niks opstaat van abs, tcs, esp,... maakt het rijden zoveel zuiverder en leerrijk. OK bmw drift ook zalig in sneeuw maar dit is zoveel beter controleerbaar omdat je eigenlijk meer grip hebt... straks nog wat amuseren als het volk van de baan is .
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Vetjes!

Comment

Working...
                                          X