Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Vetste pics tot nu toe, echt DIK Thomas! Goed bezig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      hier ongeveer tzelfde, in de buurt van Gent

Comment

• Vet Lotuzzz !!

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Zalig Denniske

Comment

• Vette foto's. En ballen hebben om daarmee buiten te komen in het zout. Is deze nrplaat trouwens echt. Ik dacht dat "000" geen optie was.
              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Respect om met dees weer buiten te komen met zo'n kar!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  dag jon
                  Bedoel je het stuur of de rolbeugel
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Vetste pics tot nu toe, echt DIK Thomas! Goed bezig!
                    Kan je nu herroepen, DENNISKE is gepasseerd
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ha Lotuzzz,

Ik ben toenstraks ook nog es op den Teunenberg gepasseerd
                      Leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Fün

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                            Ha Lotuzzz,

Ik ben toenstraks ook nog es op den Teunenberg gepasseerd
                            Leuk
                            Nog niet geraakt. Goed daar ja
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Familie B. ?? Anders ken ik geen SLR in Kortrijk behalve de Zwitserse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Zalig Lotuzzz!

zelf nog geen actiepics genomen (had ik het geweten dat RN eigenlijk ook wel zin had, had ik 'm opgebeld ), enkel eentje van nadien:

BTW, iemand zin om deze week sneeuwpics te gaan nemen? M'n fotokodakje heeft de laatste weken te weinig moeten werken, daar moet ik wat aan doen
                                Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                ik kan me geen betere kar voorstellen voor dit weer. Het feit alleen al dat hier niks opstaat van abs, tcs, esp,... maakt het rijden zoveel zuiverder en leerrijk. OK bmw drift ook zalig in sneeuw maar dit is zoveel beter controleerbaar omdat je eigenlijk meer grip hebt... straks nog wat amuseren als het volk van de baan is .
                                Over dat zuiver rijden: ik merk dat in zekere zin ook met de Benz. En, raar maar waar, vind ik die dan op dit moment ook veiliger dan pakweg de Espace. M'n 190 doet vanalles en nog wat op die sneeuw wat ie eigenlijk niet moét doen.... maar je voelt wel alles, en je kan er daardoor tijdig adequaat op reageren en hem mooi in toom houden.

Comment

• zalige pics hier

Comment

ma-gi-stra-le foto, makker

Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                    Vette foto's. En ballen hebben om daarmee buiten te komen in het zout. Is deze nrplaat trouwens echt. Ik dacht dat "000" geen optie was.
                                    Tsja... roesten kan dat toch niet hé, die kar is full carbon

Comment

Wat heb jij met die belichting gedaan, alles lijkt zo wit.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

Over dat zuiver rijden: ik merk dat in zekere zin ook met de Benz. En, raar maar waar, vind ik die dan op dit moment ook veiliger dan pakweg de Espace. M'n 190 doet vanalles en nog wat op die sneeuw wat ie eigenlijk niet moét doen.... maar je voelt wel alles, en je kan er daardoor tijdig adequaat op reageren en hem mooi in toom houden.

Niks boven communicatie en afwezigheid van onberekenbare elektronica!

En met kapje open heb je helemaal een sneeuwscootergevoel
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Goed bezig Lotuzzz, zo zalig met de kap open
                                          Die letzten Worte ...
                                          ... eines Diesel-Fahrers:
                                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                          W201 BENZIN

Comment

Working...
                                          X