Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Vette foto's. En ballen hebben om daarmee buiten te komen in het zout. Is deze nrplaat trouwens echt. Ik dacht dat "000" geen optie was.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendag jon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVetste pics tot nu toe, echt DIK Thomas! Goed bezig!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenHa Lotuzzz,
Ik ben toenstraks ook nog es op den Teunenberg gepasseerd
Leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Zalig Lotuzzz!
zelf nog geen actiepics genomen (had ik het geweten dat RN eigenlijk ook wel zin had, had ik 'm opgebeld), enkel eentje van nadien:
BTW, iemand zin om deze week sneeuwpics te gaan nemen? M'n fotokodakje heeft de laatste weken te weinig moeten werken, daar moet ik wat aan doen
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenik kan me geen betere kar voorstellen voor dit weer. Het feit alleen al dat hier niks opstaat van abs, tcs, esp,... maakt het rijden zoveel zuiverder en leerrijk. OK bmw drift ook zalig in sneeuw maar dit is zoveel beter controleerbaar omdat je eigenlijk meer grip hebt... straks nog wat amuseren als het volk van de baan is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk BerichtenVette foto's. En ballen hebben om daarmee buiten te komen in het zout. Is deze nrplaat trouwens echt. Ik dacht dat "000" geen optie was.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
Over dat zuiver rijden: ik merk dat in zekere zin ook met de Benz. En, raar maar waar, vind ik die dan op dit moment ook veiliger dan pakweg de Espace. M'n 190 doet vanalles en nog wat op die sneeuw wat ie eigenlijk niet moét doen.... maar je voelt wel alles, en je kan er daardoor tijdig adequaat op reageren en hem mooi in toom houden.
Niks boven communicatie en afwezigheid van onberekenbare elektronica!
En met kapje open heb je helemaal een sneeuwscootergevoel
Comment
Comment