Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
    BTW, iemand zin om deze week sneeuwpics te gaan nemen? M'n fotokodakje heeft de laatste weken te weinig moeten werken, daar moet ik wat aan doen

.

IKIKIKIKIKIK

Vanaf kerstdag O.OOu ben'k paraat!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      IKIKIKIKIKIK

Vanaf kerstdag O.OOu ben'k paraat!!!
      mja lap.... ik heb kerstdag en 2de kerstdag familiefeest, en nadien plande ik een paar dagen naar F te gaan

Of je moet meekomen natuurlijk! Maar wel stil zijn want ik ga om ginder voorbeeldig te leren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
        Over dat zuiver rijden: ik merk dat in zekere zin ook met de Benz. En, raar maar waar, vind ik die dan op dit moment ook veiliger dan pakweg de Espace. M'n 190 doet vanalles en nog wat op die sneeuw wat ie eigenlijk niet moét doen.... maar je voelt wel alles, en je kan er daardoor tijdig adequaat op reageren en hem mooi in toom houden.
        Da's ook de reden waarom ik op sneeuw veel liever met alle DTC/DSC bazaar uit rij. Je voelt gewoon meteen hoeveel grip je ergens hebt, je moet dan wel af en toe wat corrigeren maar je komt ten minste niet voor plotse verrassingen te staan als de DSC het niet meer de baas kan.
        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Wat heb jij met die belichting gedaan, alles lijkt zo wit.
          Meestal als er sneeuw ligt he.
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Kleuren zijn gedesatureerd.

Comment

• Ja, maar sneeuw blijft wit.
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Lotuzzz, jij bent een held
                Zaaaalig! Je bent het waard om een cabrio te hebben!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                  Ken je I. Ronie?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Lijkt me zalig!

Misschien dat ik dat ook eens ga proberen als mijn verwarming gemaakt is. Hoewel ik zo een watje ben dat liefst gewoon lekker binnen blijft met dit weer

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    BTW, iemand zin om deze week sneeuwpics te gaan nemen? M'n fotokodakje heeft de laatste weken te weinig moeten werken, daar moet ik wat aan doen
                    Als ik mijn winterbanden heb evt wel ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Lijkt me zalig!

Misschien dat ik dat ook eens ga proberen als mijn verwarming gemaakt is. Hoewel ik zo een watje ben dat liefst gewoon lekker binnen blijft met dit weer

Mijn chauffage werkt ook niet perfect hoor
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                        Mijn chauffage werkt ook niet perfect hoor
                        GEK!

Ik moet mij warmhouden met zetelverwarming (die als die vollenbak staat eigenlijk te heet wordt) en het idee om het dak eraf te halen vind ik maar niets.

Morgenvroeg bij CAC geraken gaat ook irritant worden vrees ik. Hoop dat ze de ring vrijgemaakt hebben, of ik geraak de brug niet over

Comment

GEK!

Ik moet mij warmhouden met zetelverwarming (die als die vollenbak staat eigenlijk te heet wordt) en het idee om het dak eraf te halen vind ik maar niets.

Morgenvroeg bij CAC geraken gaat ook irritant worden vrees ik. Hoop dat ze de ring vrijgemaakt hebben, of ik geraak de brug niet over

de brug voor naar E5 mode/Peugeot is nog niet volledig vrij ze

Ben net nog naar vosselaar gemoeten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                            de brug voor naar E5 mode/Peugeot is nog niet volledig vrij ze

Ben net nog naar vosselaar gemoeten..
                            FUCK!

En binnendoor gaat ook niet want daar ligt het wss nog te glad

Nuja, we zullen zien hoe ver ik geraak morgen he, tis van daaruit iig al minder ver wandelen dan van hierthuis

Comment

FUCK!

En binnendoor gaat ook niet want daar ligt het wss nog te glad

Nuja, we zullen zien hoe ver ik geraak morgen he, tis van daaruit iig al minder ver wandelen dan van hierthuis

1 rijvak is zowa half open/half papsneeuw nog.. en die vriest nu aan...
                              Hopen dat ze strooien... tejust was er daar nog ne BMW daar scheef de brug aan't opgaan, schoon zicht

Comment

• 't was gezellig

Comment

• Tot we ergens door ijs zakten en met het voorwiel in een punt ofzo vast zaten

Gelukkig passeerde er toevallig nog een auto en die was gelukkig zo vriendelijk om ons eruit te trekken.

Comment

• 2dagen geleden:

Comment

• Van mijn uitstapje daarnet in de haven van Antwerpen:

Zo begonnen:

Tijdens

Comment

• En na:

Zalig parcourske gevonden Waar ik toch 50-60km/h scheef kon halen.

En dan nog een paar parkings/doodlopende wegen waar nog niemand was geweest

En dan nog flikken tegengekomen, had eerst niet door dat het flikken waren Dus ik drift daar wat, en zie daar die Zafira staan waar een paar gasten rond staan. Ik wil daarna doorrijden, maar die staat in het midden van de weg.. Nu zag ik dat het flikken waren

Ze waren een wiel aan het vervangen.
                                        "Kan ik helpen gasten"?
                                        3 jonge flikken waren het
                                        "Neenee merci, lukt wel. Tegen een borduur gereden"
                                        "Aahja, heb daarjuist een spoor gezien idd, dat liep tegen die borduur. Geen winterbanden zeker?"
                                        "Nee, dat kan er ni af bij de politie"

Comment

• Zalig!

Ik ben me daarnet ook "even" gaan uitleven op 't industrieterrein hier, en de parking van de autokeuring wat gaan omploegen. Ik heb dit weekend 350km gedaan, waarvan er slechts 100 niet om te driften waren
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X