Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat is dat toch zalig om op een verlaten en breed rondpunt te oefenen op overstuur uitlokken en corrigeren!
Rondpunt oprijden, aan 20km/u in 2e versnelling een dot gas geven, achterkant breekt gecontroleerd uit, en dit zo lang mogelijk aanhouden. Is wel een delicaat evenwicht tussen rechterpedaal en stuurwiel.
Daarna dan super rustig en defensief naar huis gereden, speeltijd was voorbij eens ik weer tussen het andere verkeer zat.
Nu just mijn eerste geloofwaardige drifts neergezet man Admitted, de meeste zijn wel bij korte bochtjes de kont errond geven, maar kheb 1 zalig straatje ontdekt da zo heel lang maar redelijk flauw nen bocht neemt en er goe bijligt, en daar hebbek derjust toch redelijk lang kunne aanhoude Wel af en toe onderbroke omda het toch onnatuurlijk aanvoelt om zo in de verkeerde richting te sture, kwil eerst wel es een goe parkeerterrein vinden, want ondanks da het een breredelijk brede straat is, aan een kant staan toch autos geparkeerd en daar willek ni tege knalle :p Ma fock man, hoe zalig En echt kinderspel man! (C200 automaat) En als ge dan uit den bocht komt blijfde nog megalang verderspinnen. Me de Kia Rio ga ik op de teller van 0-60 in minder dan ne seconde Kheb al vanuit vertrek wheelspinnend in 4de gezete. Maar kga daar toch maar mee stoppen, die Kia RIo is toch ni zone veiligen auto :p
Comment