Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
    In de ardennen..

Uploaded with ImageShack.us
    Hebben de sneeuwkettingen veel effect gehad?

Comment

• Foto's van maandag, in het rijtje "plaatsen waar een normaal mens niet zou proberen te geraken als er sneeuw ligt"
      First person up there

Omdraaien was wel interessant
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Foto's van maandag, in het rijtje "plaatsen waar een normaal mens niet zou proberen te geraken als er sneeuw ligt"
        First person up there

Omdraaien was wel interessant
        Mijn "ik wil volgend jaar een mx5"-bui was ook weer even verminderd hoor. Assholes!

Comment

• You're welcome

En dan zijn er nog niet eens actie-pics gepost

Comment

• hier bij ons voor de deur

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Last edited by BlueSkyraider; 26/12/2010, 13:13.
            1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
            2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
            2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
            -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              You're welcome

En dan zijn er nog niet eens actie-pics gepost
              Een drifter herken je aan sneeuw tussen de achterspaken
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Een drifter herken je aan sneeuw tussen de achterspaken
                *kijkt in Picasa*
                Oooh, so it seems.

(Foto's van andere wagens natuurlijk....echt niet de mijne, meneer de agent)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                  Leuven was vandaag echt niet te doen. Zoals op de foto van Yannick zeker 25cm. Niets gestrooid ook. De parking van het ziekenhuis van Pellenberg was ook waanzin. Iedereen reed zich muurvast. In het Leuvense ook een aantal mensen met kettingen en snow socks zien rijden. Ze hadden groot gelijk!

Comment

• Bij mij geen foto van een ondergesneeuwde auto want hij slaapt binnen .

Maar vanmorgen was het wel sneeuw ruimen voor de garagepoort vooraleer ik buiten kon met de volvo .

Afb0005.jpg

Comment

• De sneeuw beu? Vandaag de ganse dag Porsche gereden en dat zonder winterbanden , ok,ok op droog wegdek .

Comment

• Niemand toevallig die gisteren morgen naar oudenaarde of brakel moest en via kerselare gegaan is? en wat foto's gemaakt heeft? Was teveel onder de indruk om er aan te denken

De sneeuw lag daar zeker een meter hoog op hopen gewaaid iedereen zat vast tussen 7-8u 's morgens ZELFS MET WINTERBANDEN zat ik vast mijn auto hing vast in de sneeuw.

Enige geluk was een sneeuwruimer die 1 baan getrokken heeft. en dan met wat duwwerk is alles in orde gekomen.

Wat de wind kan doen met wat sneeuw in een open landschap
                        2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hybris Bekijk Berichten
                          Niemand toevallig die gisteren morgen naar oudenaarde of brakel moest en via kerselare gegaan is? en wat foto's gemaakt heeft? Was teveel onder de indruk om er aan te denken

De sneeuw lag daar zeker een meter hoog op hopen gewaaid iedereen zat vast tussen 7-8u 's morgens ZELFS MET WINTERBANDEN zat ik vast mijn auto hing vast in de sneeuw.

Enige geluk was een sneeuwruimer die 1 baan getrokken heeft. en dan met wat duwwerk is alles in orde gekomen.

Wat de wind kan doen met wat sneeuw in een open landschap
                          Mijn vriendin heeft dat traject willen doen, maar het was al afgesloten voor alle verkeer. Ze heeft dan een serieuze omweg mogen maken naar huis :p
                          Maar schijnt inderdaad serieus de moeite te zijn
                          1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                          2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                          2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                          -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                            Hebben de sneeuwkettingen veel effect gehad?
                            Heel veel, ik geraakte met mijn gladde zomerbanden nergens op/door. Met de kettingen ging ik overal vlot door. Remmen ging perfect.

Comment

• Scandinavische toestanden in de Philipscauter (onze straat)

Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by ; 25/12/2010, 20:57.

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Scandinavische toestanden ten huize Philipskauter op kerstdag
                                Nevermind de geweldige commentaar op de achtergrond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichten
                                  + YouTube Video

Geweldig!

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichten
                                        + YouTube Video

Haha ken die streek heel goed 16 jaar gewoont (nu nog half :p).
                                        Verwondert mij dat er zoveel ligt
                                        (Mijn profielfoto is getrokke in Galmaarden waar die molen is ^^)

Comment

• Ik ben jaloers!
                                          Hier in de West-Vlaanders ligt er bijna geen sneeuw meer

Comment

Working...
                                          X