Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
    Ik ben jaloers!
    Hier in de West-Vlaanders ligt er bijna geen sneeuw meer
    Hier ligt er al een hele week totaal geen meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
      Haha ken die streek heel goed 16 jaar gewoont (nu nog half :p).
      Verwondert mij dat er zoveel ligt
      (Mijn profielfoto is getrokke in Galmaarden waar die molen is ^^)
      ahzo kwist niet dat gij hiet nog gewoont had Mankeert ge het niet teveel als ge ziet wat voor fun dat ge hier mist?
      En dacht dat die foto wel van ergens hier in de buurt was aan de bakstenen te zien

Vorig jaar wast hier gelijkaardige taferelen, maar echt niet zo erg...

We zijn gisteren teruggekomen en tis ne muur langs wezerskanten van sneeuw
      Gisterenavond nog filmke gemaakt al passeren met den auto, kzal ze sebiet online zetten
      Straks nog eentje maken, kvinnet zotjes

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Troubles so hard in ons straat... na lastig werkske van uitgraven enkele uren daarvoor
        Met een toevallig toepasselijk achtergrondmuziekske op de radio
        Last edited by ; 26/12/2010, 14:25.

Comment

• Rij nu al een goede maand met broer zijn tt quattro rond, wat krijg je als er zoveel sneeuw ligt...en er toevallig een leuke parking in de buurt is ;-) Nog 1 maandje plezier mer deze wagen maar zonder driften, zou niet willen dat er iets aankomt.

Mvg Bert

Comment

• Ik vind die kleur zo mis nog niet eigenlijk!

Comment

• Chique kleurke idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

Ik vind die kleur zo mis nog niet eigenlijk!
                Inderdaad, zalige kleur vind ik.

Comment

• Sneeuw + RS2 = Overdreven plezier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    Foto's van maandag, in het rijtje "plaatsen waar een normaal mens niet zou proberen te geraken als er sneeuw ligt"
                    First person up there

Ge zijt niet den eerste Dat is mijn testbaan daarachter :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Sneeuw + RS2 = Overdreven plezier!

Mooie booskijkers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                        Ge zijt niet den eerste Dat is mijn testbaan daarachter :p

Mooie groene sneeuw

Interessante baan ja
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                          Mooie groene sneeuw

Interessante baan ja
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

+ YouTube Video

Echt indrukwekkend vind ik het niet, is eigenlijk niet veel meer dan dat gas ver opendraaien.

Comment

+ YouTube Video

Zalig baantje inderdaad .
                              De voerstreek is ook altijd tof.
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
                                Rij nu al een goede maand met broer zijn tt quattro rond, wat krijg je als er zoveel sneeuw ligt...en er toevallig een leuke parking in de buurt is ;-) Nog 1 maandje plezier mer deze wagen maar zonder driften, zou niet willen dat er iets aankomt.

Mvg Bert
                                Knappe TT!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Echt indrukwekkend vind ik het niet, is eigenlijk niet veel meer dan dat gas ver opendraaien.

²²²²²

Comment

• Persoonlijk zou ik toch nooit zo'n kleur kiezen op een TT.

Comment

• + YouTube Video

Nog eentje om het af te leren
                                      Schoonzoon van onze gebuur die het gefilmd heeft

Gewoon tot uwen buik in de sneeuw zakken
                                      Met vervolgens mooie verbouwingswerken en sightseeing op de Philipskauter
                                      Last edited by ; 26/12/2010, 17:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
                                        Rij nu al een goede maand met broer zijn tt quattro rond, wat krijg je als er zoveel sneeuw ligt...en er toevallig een leuke parking in de buurt is ;-) Nog 1 maandje plezier mer deze wagen maar zonder driften, zou niet willen dat er iets aankomt.

Mvg Bert
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichten
                                        Chique kleurke idd
                                        can only agree!
                                        Het mag wel eens wat anders zijn dan zwart, wit of grijs.
                                        1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                        2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                        2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                        -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video

Nog eentje om het af te leren
                                          Schoonzoon van onze gebuur die het gefilmd heeft

Gewoon tot uwen buik in de sneeuw zakken
                                          Met vervolgens mooie verbouwingswerken en sightseeing op de Philipskauter
                                          Denk je echt dat iemand dat filmpje gaat bekijken met zo'n muziek eronder?
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X