Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Saloncondities 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Saloncondities 2008

Ik vond hier een mooie thread van vorig jaar:

en dacht dat het wel leuk zou zijn indien we dit jaar opnieuw alle saloncondities in 1 thread onderbrachten.

Ikzelf ben ook op zoek naar een nieuwe wagen, en ben aan het kijken voor een A3 sportback. De condities hierop zouden vanaf 18/12 gekend moeten zijn.
    Dus als er iemand al meer info heeft, laat maar komen

Overzicht:

Audi:
    nog geen exqcte info, pas vanaf 18/12.
    Dacht dat er voor het salon van 2007 ongeveer 1000 €korting was op Clima X pack en Radio gratis

BMW:
    Vanaf ma 10/12 beginnen de saloncondities
    1 reeks :GPS twv een 1541 € bruto gratis of 1865 € btw incl. Indien je de GPS niet neemt, dan krijg je een korting twv hetzelfde bedrag

Volvo:
    packs voor een fractie van de prijs (of volledig gratis op S60), van 3 december tot en met 31 januari
    alles is te vinden op www.volvo-cars.be

VW:
    Golf V GTI: Basiskorting is 6%
    Vele garages geven nu 7.5-9%
    350 euro extra bovenop de gewone korting
    Last edited by ; 09/12/2007, 18:44.

Saloncondities voor een Golf V GTI: 350 euro extra korting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
      Saloncondities voor een Golf V GTI: 350 euro extra korting
      Extra waarop? 8 % korting? 10 %? Nog iets anders?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
        Extra waarop? 8 % korting? 10 %? Nog iets anders?
        Basiskorting is 6%
        Vele garages geven nu 7.5-9%
        Die 350 euro is extra bovenop de gewone korting

Meer kortingen zijn er niet te verwachten zeiden ze me, ze doen dit jaar vooral acties met de financiering.
        Last edited by ; 04/12/2007, 15:51.

Comment

gisteren de saloncondities van Volvo ontvangen met de post
          de saaie stuff zoals ieder jaar, packs voor een fractie van de prijs (of volledig gratis op S60), van 3 december tot en met 31 januari
          alles is te vinden op www.volvo-cars.be

Comment

Voor Audi komt er waaschijnlijk ook een pack gratis of met korting met daarbij mss gratis Concert Radio gezien ze hem onlangs weer betalend gemaakt hebben op de car configurator ...

Dacht dat er voor het salon van 2007 ongeveer 1000 €korting was op Clima X pack en Radio gratis

Comment

Zouden ze niet meer korting op de A3 geven, nu er al spypics van de facelift opduiken?

Comment

Bwa, spypics... Iedereen weet al dat de A3 facelift er rond de 20ste week van 2008 komt. Ze zullen hun broek mogen afdoen of ik koop er geen

Comment

Volvo start met saloncondities op 3/12. Net mail gekregen. Voor de V50 bvb. weinig bijzonder te melden. Mooie Topline pakket voor 300€, hebben dit zelfde pakket al bijna gans het jaar voor niks gegeven...

Comment

Ik ben nu al enkele maanden de prijzen van de VW Polo aan het opvolgen.
                    Meer specifiek kon ik de speciale reeks 'On Tour' met dieselmotor kopen aan ongeveer 14 600 euro volgens hun configurator. Dit tot 2 weken terug.

Wat is er nu ondertussen gebeurd? Ze hebben de 'On Tour' geschrapt en een 'United +' reeks in de plaats gezet.
                    Deze heeft dezelfde uitrusting als de 'On Tour' behalve een maat velgen kleiner. Maar ditmaal kost dit wel ongeveer 14 900 euro met dezelfde dieselmotor.

Ik heb zo een beetje de indruk dat VW de Polo prijzen naar aanleiding van het salon verhoogt heeft, om tijdens de maand januari dan te kunnen uitpakken met volgens hen "ongekende-superkortingen"...

Iemand nog zo'n trend vastgesteld?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frederique Bekijk Berichten
                      Meer specifiek kon ik de speciale reeks 'On Tour' met dieselmotor kopen aan ongeveer 14 600 euro volgens hun configurator. Dit tot 2 weken terug.

Wat is er nu ondertussen gebeurd? Ze hebben de 'On Tour' geschrapt en een 'United +' reeks in de plaats gezet.
                      Deze heeft dezelfde uitrusting als de 'On Tour' behalve een maat velgen kleiner. Maar ditmaal kost dit wel ongeveer 14 900 euro met dezelfde dieselmotor.

Ik heb zo een beetje de indruk dat VW de Polo prijzen naar aanleiding van het salon verhoogt heeft, om tijdens de maand januari dan te kunnen uitpakken met volgens hen "ongekende-superkortingen"...

Is dat niet bij alle merken zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                        Volvo start met saloncondities op 3/12. Net mail gekregen. Voor de V50 bvb. weinig bijzonder te melden. Mooie Topline pakket voor 300€, hebben dit zelfde pakket al bijna gans het jaar voor niks gegeven...
                        you might want to read the topic before posting, but thanks anyway

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                          you might want to read the topic before posting, but thanks anyway

Oorspronkelijk geplaatst door reglement
                          4. Gebruik zoveel mogelijk AN.
                          Trouwens Foust, ooit bij stilgestaan dat er een "negeerlijst" bestaat? Velen kunnen jouw posts dus niet lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                            Trouwens Foust, ooit bij stilgestaan dat er een "negeerlijst" bestaat? Velen kunnen jouw posts dus niet lezen.
                            off topic is niet toegestaan, dergelijke opmerkingen kunnen gepmm'ed worden of via de alertbutton ter kennis van de mods worden gebracht

mods, actie tegen Vrede bij het Varen aub

Comment

on topic graag!!!

Comment

Téék it iieeesieee!!!!
                                We zijn allemaal vrienden, eh.
                                In de volgende autogids zit er een gratis ticket voor de nocturne van het autosalon van Brussel op 21januari (maandag). Heb ik vorig jaar ook genuttigd. Ben benieuwd wat ik daar allemaal van kortingen ga zien.
                                Ik vind het trouwens jammer dat er geen testritten kunnen worden gemaakt op 't salon. Enkel als passagier meerijden kan...

Ik kijk vol verwachting naar de Focus facelift...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frederique Bekijk Berichten

In het topic waarin ik op zoek ben naar mijn nieuwe wagen heb ik al dezelfde opmerking gemaakt. Bij de Audi A3 is de prijs begin oktober met 1% gestegen en is de Concert Radio twv 750 € niet meer gratis

Comment

Dus is 't nu toch niet echt de tijd om een auto te kopen? Net na de grote vakantie lijkt me beter...
                                    't Zal van merk tot merk afhangen, zeker? Gewoon boekjes en foldertjes bijhouden zodat je uiteindelijk kan zien wat de evolutie is van de acties...

Comment

Gisteren bij BMW geweest voor een prijsofferte 1 reeks. Vanaf maandag beginnen de saloncondities

Op de 1 reeks geven ze de GPS twv een 1541 € bruto gratis of iets van een 1865 € btw in als ik me niet vergis. Indien je de GPS niet neemt, dan krijg je een korting twv hetzelfde bedrag

@ Luke: uw onderschrift joh Door die ___ links en rechts van uw onderschrift, wordt alles uitgerokken en moet er teveel gescrolld worden

Comment

Zouden er ook saloncondities op VW-bedrijfswagens komen ?

En op een VW Caddy life ?

Comment

Working...
                                        X