Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Saloncondities 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
    Gisteren bij BMW geweest voor een prijsofferte 1 reeks. Vanaf maandag beginnen de saloncondities

Op de 1 reeks geven ze de GPS twv een 1541 € bruto gratis of iets van een 1865 € btw in als ik me niet vergis. Indien je de GPS niet neemt, dan krijg je een korting twv hetzelfde bedrag

@ Luke: uw onderschrift joh Door die ___ links en rechts van uw onderschrift, wordt alles uitgerokken en moet er teveel gescrolld worden
    Mijn excuses... ik ben niet echt gewoon om zo'n dinges te doen
    gelukkig is 't opgelost door de MOD, waarvoor dank.

Comment

[quote=Frigobox;2305397]Gisteren bij BMW geweest voor een prijsofferte 1 reeks. Vanaf maandag beginnen de saloncondities

Op de 1 reeks geven ze de GPS twv een 1541 € bruto gratis of iets van een 1865 € btw in als ik me niet vergis. Indien je de GPS niet neemt, dan krijg je een korting twv hetzelfde bedrag

Enig idee wat het wordt bij de X5 ?

Comment

Startpost even aangepast om alle voorwaarden iets overzichtelijker te krijgen.

Comment

Enig idee van de saloncondities op een BMW X3?
          Aankoop hier thuis wordt heel sterk overwogen.

Comment

Zelfde vraag, maar voor de nieuwe X5.
            Hoewel ik er voor vrees, omdat die auto nog te nieuw is.

Comment

X3 en X5 zijn buiten budget, dus daar heb ik ni naar gevraagd Best zelf even langsgaan bij de dealer e

Comment

Wat BMW en saloncondities betreft:
                Zaterdag nog een ultieme ;-) testrit gedaan met de 520d. Achteraf een beetje staan na-leuteren over het komende salon. Voor de 5, navi twv 2100 euro gratis, en WAARSCHIJNLIJK de BMW Serenity Essential gratis erbij. En hij dacht ook dat BMW de financieringen erg aantrekkelijk zou aanbieden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                  En hij dacht ook dat BMW de financieringen erg aantrekkelijk zou aanbieden.
                  Dat heb ik ook gehoord alleen interesseert mij dat niet Khoorde idd ook iets van die Serenity Essential

Is die Serenity echt zo voordelig? Voor een 3 reeks 4 cilinder kost het 395€ en zijn er dus 3 onderhoudsbeurten inbegrepen tot 80.000 km. Zit er echt geen addertje onder het gras?

Comment

saloncondities brussel 2008

Met het autosalon brussel 2008 dat er stilaan aankomt worden de salonvoorwaarden van de verschillende merken bekendgemaakt.
                    Is er iemand op de hoogte met welke condities BMW dit jaar uitpakt?
                    Zijn er extra speciale voorwaarden op de stockwagens ( ruilvoorraad) ?
                    Zijn er weer voordelige financieringstarieven?

Comment

gelieve in het juiste topic posts te openen aub.
                      verplaatst naar advies!
                      Last edited by Dragon; 11/12/2007, 21:55.
                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                      2000 Bmw 320d
                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

En sluit ineens maar ... sommigen hebben echt nog nooit de moeite gedaan om de zoekfunctie te gebruiken ...

Mod-edit:
                        @ Frigobox: een beetje geduld voor nieuwe leden zou welkom zijn.

@ vhd: Welkom op het forum. Uw topic werd samengevoegd.
                        Gelieve ook eerst het forumreglement te lezen.
                        Last edited by ; 11/12/2007, 22:32.

Comment

www.opel.be

Nu al Saloncondities op het hele Opel gamma!

Opel biedt u nu al uitzonderlijke voorwaarden op alle modellen!

U geniet van een dubbel voordeel, want Opel pakt uit met aantrekkelijke Salonkortingen bovenop een super voordeel op de Advantage uitrustingspacks. Zet u dus schrap voor duizenden euros voordeel op uw favoriete Opel!

En dat is niet alles, want indien u uw oude, niet meer in gebruik zijnde voertuig ruilt voor een nieuwe Opel, dan beloont Opel u met een Recyclagepremie* tot maar liefst 2.500 euro. Dat zijn pas groene condities!

U vindt de Saloncondities in de car configurator. Of vraag er naar bij u lokale Opel verdeler.

* De Recyclagepremie geldt bij inlevering van een voertuig ouder dan 15 jaar en is voorbehouden voor particuliere klanten. Vraag uw Opel Verdeler naar de voorwaarden voor jongere wagens die afgedankt worden. Het voertuig dat afgedankt wordt, moet minstens 6 maanden ingeschreven zijn op naam van de persoon die als laatste eigenaar van het voertuig wordt beschouwd. De naam van de koper van de nieuwe wagen moet overeenkomen met de naam van de laatste eigenaar van het afgedankte voertuig. Milieu-informatie KB 19.03.204

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Mod-edit:

Gelieve ook eerst het forumreglement te lezen.[/QUOTE]

Ik heb wel geduld voor nieuwe leden, moest het een topic zijn dat niet in de bovenste regionen terug te vinden was. Maar er is de laatste dagen regelmatig een post in gekomen zodat het topic altijd redelijk bovenaan kwam te staan

btw, ze hebben mij ooit zelf verweten dat ik de zoekfunctie niet genoeg gebruikte toen ik er nog ni zo lang geleden op zat

Comment

Mod-edit:

Gelieve ook eerst het forumreglement te lezen.
                              Ik heb wel geduld voor nieuwe leden, moest het een topic zijn dat niet in de bovenste regionen terug te vinden was. Maar er is de laatste dagen regelmatig een post in gekomen zodat het topic altijd redelijk bovenaan kwam te staan

btw, ze hebben mij ooit zelf verweten dat ik de zoekfunctie niet genoeg gebruikte toen ik er nog ni zo lang geleden op zat [/QUOTE]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                Is dat niet bij alle merken zo
                                Ik had enkele maanden geleden ook een On Tour besteld, maar uiteindelijk dan ook zo'n united gekregen omdat de On Tour niet meer gemaakt werd. Wat hier gezegd is over dat de united kleinere velgen heeft klopt niet, want de website van VW is nogal onduidelijk. Onder de United zitten nog steeds die charade (15") velgen die normaal onder de On Tour ook stonden,enkele de binnenbekleding is gewijzigd (in positieve zin zelfs).

Comment

weet er iemand de saloncondities voor een bmw E90?

Comment

BMW

Op bmw 3 reeks gratis gps twv 2300 € of dit bedrag in mindering gebracht op een van de paketten.
                                    Financiering aan 4.44 %
                                    onderhoud twv 395 € tot 80000 km of 4 jaar ( wat het eerst berijkt word )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MEDIABEEST Bekijk Berichten
                                      Op bmw 3 reeks gratis gps twv 2300 € of dit bedrag in mindering gebracht op een van de paketten.
                                      Financiering aan 4.44 %
                                      en niets op de X5 volgens horen zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MEDIABEEST Bekijk Berichten
                                        Financiering aan 4.44 %
                                        Dat gratis onderhoud is dat BMW Serenity ding. Is het gratis bij elke aankoop of enkel als je financiering neemt?? De vertegenwoordiger waar ik verleden week om info ging, wist het niet zeker

Comment

Dat gratis onderhoud is dat BMW Serenity ding. Is het gratis bij elke aankoop of enkel als je financiering neemt?? De vertegenwoordiger waar ik verleden week om info ging, wist het niet zeker

Das een goede vraag.
                                          Moet ik zelf nog eens vragen , maar ik dacht van niet.

Comment

Working...
                                          X