Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Saloncondities 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door MEDIABEEST Bekijk Berichten
    Das een goede vraag.
    Moet ik zelf nog eens vragen , maar ik dacht van niet.
    Al meer info??

Wat betreft de Audi kortingen, die zouden vandaag bekend zijn. Van horen zeggen, op een A3 Sportback: Concert Radio gratis en het Clima X pack voor 1000 € ipv 1700 €

Ik vind het eerlijk gezegd wat licht voor een model dat binnen 5 maanden een facelift krijgt en waarvan 1 maand geleden de Radio ook al gratis was en de prijs 1% goedkoper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
      Al meer info??

Wat betreft de Audi kortingen, die zouden vandaag bekend zijn. Van horen zeggen, op een A3 Sportback: Concert Radio gratis en het Clima X pack voor 1000 € ipv 1700 €

Ik vind het eerlijk gezegd wat licht voor een model dat binnen 5 maanden een facelift krijgt en waarvan 1 maand geleden de Radio ook al gratis was en de prijs 1% goedkoper
      Audi verkoopt goed dus waarom zouden ze!

Daarmee dat ik naar BMW ga

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
        Audi verkoopt goed dus waarom zouden ze!

Daarmee dat ik naar BMW ga
        Om mensen te overtuigen een Audi te kopen. Ik ben redelijk gevoelig aan nieuwigheden. Ik vind de A3 leuker binnenin dan een 118d, maar het feit dat het model binnen 4-5 mnd een facelift krijgt en ze gierig zijn op hun kortingen, koop ik (normaalgezien) geen Audi

Comment

Is er iets bekend over mogelijke saloncondities op een Mitsubishi Colt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
            Basiskorting is 6%
            Vele garages geven nu 7.5-9%
            Die 350 euro is extra bovenop de gewone korting

Meer kortingen zijn er niet te verwachten zeiden ze me, ze doen dit jaar vooral acties met de financiering.
            Alhoewel het voorgaande over Golf GTI ging, toch maar eens posten wat ik voor Polo gekregen heb.

Had niet erg de indruk dat ze veel moeite deden (allemaal standaard tabellekes waar ze deze waarden uithalen).
            4.5% salonkorting (op prijs zonder BTW) + 200euro extra

Hij gaf wel openlijk toe dat VW de prijzen naar aanleiding van het salon verhoogt heeft , nadat ik hem in de val had laten trappen en nadat ik het verwijt van 'sluwe vos' gekregen heb :p Maar wou daarvoor geen extra korting meer geven, om die meerprijs te compenseren.

Maw ik had beter vorige maand die auto gekocht, stond em 240euro goedkoper en kreeg ik dezefde voorwaarden! Salonvoorwaarden...ik moet er spontaan mee lachen...

Iemand beter voorwaarden bij VW gekregen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frederique Bekijk Berichten
              Alhoewel het voorgaande over Golf GTI ging, toch maar eens posten wat ik voor Polo gekregen heb.

Had niet erg de indruk dat ze veel moeite deden (allemaal standaard tabellekes waar ze deze waarden uithalen).
              4.5% salonkorting (op prijs zonder BTW) + 200euro extra

Hij gaf wel openlijk toe dat VW de prijzen naar aanleiding van het salon verhoogt heeft , nadat ik hem in de val had laten trappen en nadat ik het verwijt van 'sluwe vos' gekregen heb :p Maar wou daarvoor geen extra korting meer geven, om die meerprijs te compenseren.

Maw ik had beter vorige maand die auto gekocht, stond em 240euro goedkoper en kreeg ik dezefde voorwaarden! Salonvoorwaarden...ik moet er spontaan mee lachen...

Iemand beter voorwaarden bij VW gekregen?

Ik denk dat dat bij alle merken zo een beetje de norm aan het worden is.
              Last edited by ; 24/12/2007, 08:39.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                Ik denk dat dat bij alle merken zo een beetje de norm aan het worden is.
                Toen ik mijn Golf tdi 3 jaar geleden gekocht heb (in de zomer) kreeg ik zo 5% korting.
                Als ik een goeie raad mag geven, laat een offerte maken bij verschillende garage's. Dat leverde mij een extra 2000€ op met de overname van mijn vorige wagen inbegrepen. Zelf ga ik mij ook een nieuwe wagen aanschaffen. Ik had gedacht aan bmw. Weet er iemand of je nog extra korting zou kunnen losweken op die gratis gps?
                Last edited by ; 25/12/2007, 01:43.

Comment

Je krijgt al gewone korting en de GPS korting. Veel meer ga je niet kunnen rapen denkik

Comment

Hallo,

Ik ben hier nieuw dus mijn excuses als ik iets vraag dat reeds behandeld is:

Ik sta op het punt om een Volvo V50 te kopen 1.6D. Weet iemand of ze alleen het Topline-pack erbij doen voor 300 EUR of geven ze ook korting op de basisprijs tijdens het salon?

Ik kan nl een Volvo V50 kopen van een vriendin die bij de FCE-bank werkt voor 18850 Eur (1.6D business-line, 19/02/2007, ongeveer 30000km). Maar als ze een beetje moeite doen bij Volvo, wil ik voor een kleine meerprijs ook wel een nieuwe ;-)

Thanks,
                    Fie
                    Last edited by ; 30/12/2007, 18:40. Reden: onvolledig bericht

Comment

Ik krijg 1500€ inruilwaarde als ik een Musa koop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fie669 Bekijk Berichten
                        Hallo,

Ik ben hier nieuw dus mijn excuses als ik iets vraag dat reeds behandeld is:

Ik sta op het punt om een Volvo V50 te kopen 1.6D. Weet iemand of ze alleen het Topline-pack erbij doen voor 300 EUR of geven ze ook korting op de basisprijs tijdens het salon?

Ik kan nl een Volvo V50 kopen van een vriendin die bij de FCE-bank werkt voor 18850 Eur (1.6D business-line, 19/02/2007, ongeveer 30000km). Maar als ze een beetje moeite doen bij Volvo, wil ik voor een kleine meerprijs ook wel een nieuwe ;-)

Thanks,
                        Fie

Ik denk dat er bij je dealer wel wat te regelen valt hoor, bovenop dat toplinepakket... Vooral als je hen vertelt welke tweedehands je kunt krijgen voor welke prijs,

Comment

Geen rechtstreekse autokorting maar toch interessant: bij KBC krijg je vanaf 07/01 10% extra gratis verzekerde waarde. M.a.w. je neemt een (omnium) voor 10.000 EUR, bij total loss of diefstal keert KBC 11.000 EUR uit (en dit tot 30 maanden na de aankoop).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                            Geen rechtstreekse autokorting maar toch interessant: bij KBC krijg je vanaf 07/01 10% extra gratis verzekerde waarde. M.a.w. je neemt een (omnium) voor 10.000 EUR, bij total loss of diefstal keert KBC 11.000 EUR uit (en dit tot 30 maanden na de aankoop).
                            LOL, ook bizar. Das aanzetten tot total loss rijden van de auto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi
                              Vraagske: Heeft Infiniti ook een stand op het autosalon?
                              Kan je niks terugvinden op de plattegrond??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi
                                Vraagske: Heeft Infiniti ook een stand op het autosalon?
                                Nee, ik denk van niet.

Comment

saloncondities 2008 op BMW 5 reeks

Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                                  Wat BMW en saloncondities betreft:
                                  Zaterdag nog een ultieme ;-) testrit gedaan met de 520d. Achteraf een beetje staan na-leuteren over het komende salon. Voor de 5, navi twv 2100 euro gratis, en WAARSCHIJNLIJK de BMW Serenity Essential gratis erbij. En hij dacht ook dat BMW de financieringen erg aantrekkelijk zou aanbieden.

Is nu al iemand die weet als Serenty Essential er gratis bij is ???Mag zaterdag achter nieuwe 520 gaan ,en als ik hem kocht kreeg ik de saloncondieties, dus de navi twv 2100 was er reeds bij .Zo de Serenty Essential er nu bij is zou ik dat zeker ook moeten bij krijgen.
                                  Als er iemand weet dat het al zeker is laat het mij dan weten AUB kan ik zaterdag aan verkoper zeggen dat ik er Serenty Essential er gratis bij moet hebben!!!!!!

Comment

De dealer had ons gezegd als we geïnteresseerd waren in de financieringsmogelijkheid van BMW, dat we die aan een rente van 4,44% konden afsluiten en daarbij hoorde dan gratis BMW Serenity.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                      De dealer had ons gezegd als we geïnteresseerd waren in de financieringsmogelijkheid van BMW, dat we die aan een rente van 4,44% konden afsluiten en daarbij hoorde dan gratis BMW Serenity.
                                      Dus zonder financiering van BMW geven ze normaal geen gratis BMW Serenity er bij ?

Comment

Toch niet op een 1 reeks Er zou misschien nog iets komen op X3 / X5 of 5 reeks. Maar op dit ogenblik is er niks extra zonder financiering

Comment

Metaalkleur + lederen zetels gratis op de Dodge Caliber, bij de SXT uitvoering.

Comment

Working...
                                          X