Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Saloncondities 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
    GPS business twv 2235 euro is gratis of dient als korting.
    Geldt dit dan voor alle motorvarianten of enkel deze vermeld op de site van BMW (zoals de 320d coupe)?
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

Tis voor alle modellen binnen een bepaalde reeks. Heel de 1 reeks krijgt bvb 1865 € cadeau oftewel de waarde van de GPS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
        Mercedes heeft zijn saloncondities ook bekend gemaakt, zie ik: http://www.inspirerendecondities.be/

...

Die op de C-klasse zijn maar povertjes, zoals verwacht (bvb. een gratis AMG-sportpakket en 18" AMG-velgen op een Avantgarde met Bi-xenon, agility pack en Comand APS).
        Maar 't is beter dan niks natuurlijk.
        Gisteren wat dealers bezocht:

Mercedes C180 Avant Garde:
        -salonkorting ong. 2600 euro
        -dealerkorting: metaalkleur gratis (dikke 900 euro)
        Da's samen een 3500 euro korting...verre van povertjes dacht ik

Audi A4 : 4% korting (met het pack lifestyle is dit 1121 euro) en dat vind ik povertjes !
        edit: blijkbaar wordt het pack lifestyle nu met een korting van 1287,10 euro aangeboden, dus dat voordeel moet er ook nog bij

Volvo S40 : Toplinepakket van 6000 euro nu voor 300 euro (maar da's zowat het hele jaar blijkbaar)
        Last edited by ; 21/01/2008, 21:04.

Comment

Audi

Ben zaterdag ook eens gaan horen bij Audi-dealer. Op een A3 3-deurs wilden ze nog 8% bovenop saloncondities geven. Dat valt toch goed mee vond ik gezien wat je er al allemaal bijkrijgt.

Comment

Normaal lopen de saloncondities tot eind januari. Maar vaak laten de merken die toch nog even langer doorlopen. Is er een reële kans dat BMW en Mercedes dit zullen doen? Of is dit typisch iets wat ze zeker niet zouden doen?
            The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Wij hebben een offerte bij BMW gekregen die geldig is tot 5 februari
              Last edited by M3 is the best; 23/01/2008, 00:36.
              BMW E61 525d LCI '09
              Suzuki Bandit 1250NA /07
              Fiesta Red Edition '16

Comment

bij Mitsubishi colt (andere modellen weet ik niet)
                Is de Prijs EXCL BTW de te betalen salonprijs...
                dus zowat 21% korting !!!!

Comment

Weet er iemand aan hoeveel % je een financiering bij Audi kunt krijgen?

Comment

We hebben juist een BMW 320d Limited Edition Sport besteld. Vrij veel opties en we kregen op de totaalprijs 17,47% korting!!!!

Mooi prijsje We dachten dat we er opties hadden uitgegooid toen we de prijs zagen. En we gingen akkoord met het uiteindelijk bedrag...en naderhand bleek dat we nog HiFi-luidsprekersysteem erin hadden zitten en "high beam assist" En ja goed... En de chromé niertjes krijgen we er gratis bij...
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                      Niet slecht!
                      Ik heb dit ook gezien. Zou men hier nog extra korting op kunnen krijgen of is dit het maximum?

Comment

Fleetkortingen

'k heb hierover geen specifieke topic gevonden dus plaats ik het maar hier. Gewoon, zonder aandringen, heb ik voor enkele auto's de fleetkorting gevraagd (Deze kortingen zijn ook na het salon geldig).

Citroën grand picasso: 16%
                        Citroën C8 : 22%
                        Citroën C-Crosser : 10%
                        Ford Galaxy: 10% + Fleet packs (Ghia: 2.300 i.p.v. 5650: komt dit neer op +/- 15% op het geheel)
                        Mitsubischi Outlander: 12%
                        Hyundai Santa Fe: 14% (ook op de speciale serie Colerado)
                        Toyota Avensis: 12%

Iemand betere voorwaarden gekregen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk Berichten
                          'k heb hierover geen specifieke topic gevonden dus plaats ik het maar hier. Gewoon, zonder aandringen, heb ik voor enkele auto's de fleetkorting gevraagd (Deze kortingen zijn ook na het salon geldig).

Citroën grand picasso: 16%
                          Citroën C8 : 22%
                          Citroën C-Crosser : 10%
                          Ford Galaxy: 10% + Fleet packs (Ghia: 2.300 i.p.v. 5650: komt dit neer op +/- 15% op het geheel)
                          Mitsubischi Outlander: 12%
                          Hyundai Santa Fe: 14% (ook op de speciale serie Colerado)
                          Toyota Avensis: 12%

Iemand betere voorwaarden gekregen?
                          Voor hoeveel wagens?
                          Want toen ik korting ging vragen was het max 4% op de colorado. Wegens al scherp prijs. Gevraagd bij moorkens in gent en patrijk in lede. de exclusive was idd 14%

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            Voor hoeveel wagens?
                            Want toen ik korting ging vragen was het max 4% op de colorado. Wegens al scherp prijs. Gevraagd bij moorkens in gent en patrijk in lede. de exclusive was idd 14%
                            Het was voor één wagen. Maar ik heb niets op papier. Ik heb wel expliciet gevraag of het ook op de colerado was en dit werd, na nog eens navragen, bevestigd.

Comment

Het was voor één wagen. Maar ik heb niets op papier. Ik heb wel expliciet gevraag of het ook op de colerado was en dit werd, na nog eens navragen, bevestigd.
                              mja als ze het doen zoveel te beter. bij mij wilden ze max 4% geven op de colorado.

Comment

Aanvulling: die 14% is wel op catalogusprijs 31.300. Niet op de salonprijs van 28.700

Comment

Nog twee fleetkortingen:

Nissan X-Trail: 10% (maar er werd aangeranden nog eens met de dealer te onderhandelen)
                                  Ssangyong Kyron: 10% (verbaasd me dat het niet meer is).

Comment

Vandaag getekend voor Volvo V50 1.6D, bijna full option aan 17,7% korting tov car-configurator op volvo site.

Levering half maart

Comment

Subaru Impreza WRX STI: geen condities op de wagen, enkel korting op financiering

Comment

-11% op catalogusprijs 330D M-pakket

Comment

• weet er iemand of er saloncondities zijn bij maserati,bentley en aston martin?

Comment

Working...
                                          X