Oorspronkelijk geplaatst door Roox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Saloncondities 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenMercedes heeft zijn saloncondities ook bekend gemaakt, zie ik: http://www.inspirerendecondities.be/
...
Die op de C-klasse zijn maar povertjes, zoals verwacht (bvb. een gratis AMG-sportpakket en 18" AMG-velgen op een Avantgarde met Bi-xenon, agility pack en Comand APS).
Maar 't is beter dan niks natuurlijk.
Mercedes C180 Avant Garde:
-salonkorting ong. 2600 euro
-dealerkorting: metaalkleur gratis (dikke 900 euro)
Da's samen een 3500 euro korting...verre van povertjes dacht ik
Audi A4 : 4% korting (met het pack lifestyle is dit 1121 euro) en dat vind ik povertjes !
edit: blijkbaar wordt het pack lifestyle nu met een korting van 1287,10 euro aangeboden, dus dat voordeel moet er ook nog bij
Volvo S40 : Toplinepakket van 6000 euro nu voor 300 euro (maar da's zowat het hele jaar blijkbaar)
Comment
-
Normaal lopen de saloncondities tot eind januari. Maar vaak laten de merken die toch nog even langer doorlopen. Is er een reële kans dat BMW en Mercedes dit zullen doen? Of is dit typisch iets wat ze zeker niet zouden doen?The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Wij hebben een offerte bij BMW gekregen die geldig is tot 5 februariLast edited by M3 is the best; 23/01/2008, 00:36.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
We hebben juist een BMW 320d Limited Edition Sport besteld. Vrij veel opties en we kregen op de totaalprijs 17,47% korting!!!!
Mooi prijsjeWe dachten dat we er opties hadden uitgegooid toen we de prijs zagen. En we gingen akkoord met het uiteindelijk bedrag...en naderhand bleek dat we nog HiFi-luidsprekersysteem erin hadden zitten en "high beam assist"
En ja goed... En de chromé niertjes krijgen we er gratis bij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenNiet slecht!
. Zou men hier nog extra korting op kunnen krijgen of is dit het maximum?
Comment
-
Fleetkortingen
'k heb hierover geen specifieke topic gevonden dus plaats ik het maar hier. Gewoon, zonder aandringen, heb ik voor enkele auto's de fleetkorting gevraagd (Deze kortingen zijn ook na het salon geldig).
Citroën grand picasso: 16%
Citroën C8 : 22%
Citroën C-Crosser : 10%
Ford Galaxy: 10% + Fleet packs (Ghia: 2.300 i.p.v. 5650: komt dit neer op +/- 15% op het geheel)
Mitsubischi Outlander: 12%
Hyundai Santa Fe: 14% (ook op de speciale serie Colerado)
Toyota Avensis: 12%
Iemand betere voorwaarden gekregen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk Berichten'k heb hierover geen specifieke topic gevonden dus plaats ik het maar hier. Gewoon, zonder aandringen, heb ik voor enkele auto's de fleetkorting gevraagd (Deze kortingen zijn ook na het salon geldig).
Citroën grand picasso: 16%
Citroën C8 : 22%
Citroën C-Crosser : 10%
Ford Galaxy: 10% + Fleet packs (Ghia: 2.300 i.p.v. 5650: komt dit neer op +/- 15% op het geheel)
Mitsubischi Outlander: 12%
Hyundai Santa Fe: 14% (ook op de speciale serie Colerado)
Toyota Avensis: 12%
Iemand betere voorwaarden gekregen?
Want toen ik korting ging vragen was het max 4% op de colorado. Wegens al scherp prijs. Gevraagd bij moorkens in gent en patrijk in lede. de exclusive was idd 14%
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenVoor hoeveel wagens?
Want toen ik korting ging vragen was het max 4% op de colorado. Wegens al scherp prijs. Gevraagd bij moorkens in gent en patrijk in lede. de exclusive was idd 14%
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk BerichtenHet was voor één wagen. Maar ik heb niets op papier. Ik heb wel expliciet gevraag of het ook op de colerado was en dit werd, na nog eens navragen, bevestigd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk BerichtenHet was voor één wagen. Maar ik heb niets op papier. Ik heb wel expliciet gevraag of het ook op de colerado was en dit werd, na nog eens navragen, bevestigd.
Comment
Comment