Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars´n Girls-topic 2
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
-
Dit ga je niet geloven hé mannen, maar ik heb onlangs een prachtige vrouw leren kennen die zelf ook zot is van auto's, ze wilt zelf mee komen sleutelen aan mijn nieuwe Nova!
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenZe bestaan, ik ken er ook tweeEentje vinden die daarbovenop nog eens knap is, was ik totnutoe nog nooit tegengekomen.. alle F&F ten spijt
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenJa, maar meestal zie je niet direct dat het vrouwen zijnEentje vinden die daarbovenop nog eens knap is, was ik totnutoe nog nooit tegengekomen.. alle F&F ten spijt
Een van de knapste meiskes die ik ken
De andere kan er ook nog mee door, tis duidelijk een vrouw
Comment
-
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Als ze aan de auto aan het sleutelen is, upload ik een fotoClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Bentley Flying Spur W12 in Düsseldorf, Germany Bedankt, wederom, aan de eigenaar. Deze man is werkelijk een baas door mij weer de mogelijkheid te geven om deze Bentley te shooten. Vorige keer een Jaguar XJ en een Bentley Continental GT. Daarvoor een Maybach. Nu dus deze Flying Spur W12. Hemeltjelief wat gaat dat ding hard als je het pedaal even tot de bodem intrapt! Tevens kwam vanuit de eigenaar de vraag of ik het erg vond om de dame in kwestie ook op de foto te zetten. Daar had ik geen bezwaar tegen! Alleen kom ik er nu achter dat ik erg weinig foto's heb van enkel de auto.. Hoe zou dat toch komen?
Comment
Comment