Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars´n Girls-topic 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mijn eerste reactie was: jaguar

en dan zag ik de auto pas echt goed op de achtergrond. Misser van formaat van mercedes in mijn ogen... of de fotograaf
    www.peugeotforum.be

Comment

• redelijk hard de mist in gegaan
      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
        mijn eerste reactie was: jaguar

en dan zag ik de auto pas echt goed op de achtergrond. Misser van formaat van mercedes in mijn ogen... of de fotograaf
        waarom dan ? Ik heb nog niet veel zwarte jaguars gezien hoor, panters wel maar geen jaguars...

Comment

• Dan ben je samen met mij prolly de enige hier die het verschil tussen een Jaguar en een panter kennen

Maar ik begrijp wat ze bedoelen.

Cheers

B

Comment

• ik ken heus wel het verschil tussen panter, poema en jaguar. Maar een katachtig roofdier naast een auto doet me onverwijld denken aan het merk jaguar.
            Zelfde als je een foto van een ferrari neemt en er iets anders bijzet dan een paard. Bepaalde merken worden nu een maal geassocieerd met een bepaald type van dier.
            www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
              No way dat Audi die gemaakt heeft toch, da's een (minstens) 5 jaar oude foto van Katie Price...

Comment

• Meneer is een kenner ....
                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

ff nog is quoten
                  BMW X5 45e

Comment

• Comment

• En dan zie je die grieten met hun ringen om hun vingers en kettingskes rond hun armen zich over je mooie lak vleien. Leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        ff nog is quoten
                        ik heb het hier toch wat moeilijk mee.............................om te kiezen...
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Uit de oude doos:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                            No way dat Audi die gemaakt heeft toch, da's een (minstens) 5 jaar oude foto van Katie Price...
                            Zal mij een worst wezen...
                            "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                nu een blondje achter het stuur met een 'strandjanet' als passagier:

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Amy Sangster..
                                Last edited by ; 24/08/2013, 11:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
                                  Knap staaltje

Comment

• Nie mis idd

Comment

• Comment

• Comment

• al die exclusieve wagens... Dit is meer mijne stijl:

Comment

Working...
                                          X