Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik had vroeger een aantal van die autokwartetjes en Sbarro stond er altijd op als zijnde een Zwitsers merk ... Dat het Amerikaans zou zijn, zou me ook verwonderen Italië en Zwitserland, it's a thin line.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik had vroeger een aantal van die autokwartetjes en Sbarro stond er altijd op als zijnde een Zwitsers merk ... Dat het Amerikaans zou zijn, zou me ook verwonderen Italië en Zwitserland, it's a thin line.
Albar is zwitsers, en Sbarro is een italiaan. 't kan zijn dat 'ie door de nazaten van Al Capone gefinancierd wordt, dus dat zou 't amerikaanse kunnen verklaren.
jaja, da's allemaal wel juist, sbarro is niet amerikaans, maar daar gaat het niet over. Ik heb het merk geraden
Nee, 't is wel waar wat jullie zeggen. Volgens mij is 't idd ook niet amerikaans. Heeft zelfs ook ooit eens op het autosalon gestaan, in de jaren '80, denk ik. Maar ik herinner het me vooral ook van die kwartetkaarten.
jaja, da's allemaal wel juist, sbarro is niet amerikaans, maar daar gaat het niet over. Ik heb het merk geraden
Nee, 't is wel waar wat jullie zeggen. Volgens mij is 't idd ook niet amerikaans. Heeft zelfs ook ooit eens op het autosalon gestaan, in de jaren '80, denk ik. Maar ik herinner het me vooral ook van die kwartetkaarten.
Comment