BMW 700 Coupe
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
!! AUTO-QUIZ !!
Collapse
X
-
oh ja, op speciaal verzoek van gTa, een stuk oud ijzer.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ik wist dat !
(ook wel omda'k er een schaalmodelletje van heb, maar toch...)
't Heeft een luchtgekoelde 2-cilinderige 700cc boxermotor van een motorfiets, en zonder dit model bestond BMW nu niet eens meer. Dit was het model dat hen vlak na WOII heeft kunnen rechthouden.
De racevariant heeft overigens enkele overwinningen kunnen boeken, niet door zijn vermogen, want de rest had wat meer onder de kap zitten, maar wel door de sublieme handling (motor vanachter, lichtgewicht,...).
Als BMW-liefhebber moet je dit toch wel weten !
Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldsta me toe tussentijds een smiley in te zetten:
@ de nieuwe : beats me
Is 't Italiaans en wordt 't aangedreven door een 3-cilinder ? (al kon ik net zo goed "is 't zweeds en rijdt 't op pedalen" hebben gevraagd)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaM.a.w. je hebt 't ook moeten opzoeken.
@ de nieuwe : beats me
Is 't Italiaans en wordt 't aangedreven door een 3-cilinder ?
't is niet-italiaans, en 't wordt niet aangedreven door een 3-cilinder. hoewel. 't is misschien toch italiaans. of misschien wel een 3-cilinder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibiIk wist dat !
(ook wel omda'k er een schaalmodelletje van heb, maar toch...)
't Heeft een luchtgekoelde 2-cilinderige 700cc boxermotor van een motorfiets, en zonder dit model bestond BMW nu niet eens meer. Dit was het model dat hen vlak na WOII heeft kunnen rechthouden.
De racevariant heeft overigens enkele overwinningen kunnen boeken, niet door zijn vermogen, want de rest had wat meer onder de kap zitten, maar wel door de sublieme handling (motor vanachter, lichtgewicht,...).
Als BMW-liefhebber moet je dit toch wel weten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldach, de échte kenners hebben zich dan ook gemanifesteerd. meelopers genoeg, zo blijkt.
Ofwel ?
Comment
Comment