Mededeling
Collapse
No announcement yet.
!! AUTO-QUIZ !!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenoei! had ik dat zelf maar op voorhand geweten, dan kon ik het nog wat verwarrender gemaakt hebben.
Als dat geen toeval is...
Door je uitleg ivm de windstreken had ik direct de spreuk " Oost West Thuis Best " herkend . Navigator hé .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenWat bedoel je met toeval ?
Door je uitleg ivm de windstreken had ik direct de spreuk " Oost West Thuis Best " herkend . Navigator hé .__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendat jij net mee aan het raden bent en dat iets wat ogenschijnlijk niks met alfa te maken heeft er toch wel iets mee te maken heeft.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenZelfs geen gokje?
Iedereen zit nu in zijn archief te snuffelen of is al gaan slapen vrees ik .
Dat vind ik persoonlijk ook minder leuk aan die detailfoto's . Het kan alles en niets zijn .
Een vraagske dan maar : Hebben ze dat bij U achter den hoek ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenAangezien er zo maar eentje is wereldwijd, is de kans redelijk klein dat ze dat hier achter den hoek ooit gaan hebben.
Waarom toont ge dan een detail ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenSchriftvervalser !!! Foei .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenOmdat dat moest van iemand hier een paar bladzijden terug.
Hij is nog van dit jaar.
Ik heb nog steeds geen flauw idee .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenOmdat dat moest van iemand hier een paar bladzijden terug.
Hij is nog van dit jaar.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment