Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
next one: welke motor erin ligt krijg je cadeau aangezien ik 't nogal stom vind al die "chevrolet" van de wagen te shoppen. Ik vermoed dat ie vrij moeilijk is, kende deze wagen tot gisteren toch niet...
Inderdaad,als je van Ingelmunster naar Tielt rijd ligt het circuit een paar kilometer buiten Ingelmunster,nog voor Meulebeke.Net voorbij het bestaande industrieterrein,via een smalle weg te bereiken.
Door een of ander structuurplan(lees klachten vd weinige omwoners en een tegenwerkend gemeentebestuur)moest het circuit wijken voor een groter "industrieterrein".
Momenteel ligt het circuit er nog steeds,als je eens in de buurt bent moet je het eens opzoeken.
Ik denk dat het sinds 1992 gesloten is,dus kan jj het moeilijk gekend hebben.Het was zeer populair bij de europese rallycrosspiloten,en de wedstrijden waren steeds spectaculair.
Het is in de afgelopen jaren nog gebruikt door de sportschool van Ingelmunster,bij opleiding voor wielrenners of zo,en door jeugdbewegingen die veel kapotgemaakt hebben wat vrijwilligers hebben opgebouwd.
Een jammerlijke en tegelijk schandalige gebeurtenis.
Dit komt waarschijnlijk nooit meer terug,en dat heb jij moeten missen
De Glommo Papp wagen is van Jan Artur Ivarsson,en erachter inderdaad Shancke.
Het jaar,1992.Ik heb hier nog wat foto´s staan.
Ik moet eens een tread openenen van het Europees Kampioenschap Rallycross,want daar is er eigenlijk nog geen van dacht ik.
Het was toen ook mooier dan nu.
Comment